  • 1. Data: 2015-02-19 00:01:15
    Temat: banan
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    chyba ze złota :)

    Kupiłbym z 50 szt takich bo są fajne ale nie po 2.90zł i jeszcze ten
    zawrotny stan magazynowy 8szt. Dziadowstwo.

    http://www.sklep.cyfronika.com.pl/pl/p/BANAN-WPMN-D-
    Wtyk-bananowy-super-dlugi,-niebieski-8-szt.-w-magazy
    nie-do-wyczerpania-zapasow/18310
    http://www.sklep.cyfronika.com.pl/environment/cache/
    images/0_0_productGfx_925592180622b35b511dafac724af3
    a5.jpg

    --
    Piter

  • 2. Data: 2015-02-19 10:14:19
    Temat: Re: banan
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości
    >chyba ze złota :)

    Zlote tez sa, po 3.50 :-)
    http://www.sklep.cyfronika.com.pl/pl/p/BANAN-W-AUB-W
    tyk-bananowy-zlocony-pasek-czarny/14461

> [...]
    >http://www.sklep.cyfronika.com.pl/pl/p/BANAN-WPMN-D
    -Wtyk-bananowy-super-dlugi,-niebieski-8-szt.-w-magaz

    No wiesz, jak co zawsze - nie podoba sie ? Zrob to sam :-)

    Pewnie trzeba zamowic gdzies w Chinach, tam ze stanem nie bedzie
    problemu, paczka 1000 szt :-)

    Ale maja tez takie po 85 gr.

    Swoja droga - kojarzycie jakies wtyki bananowe z gniazdem, tak zeby
    wiecej sie dalo polaczyc ?
    Kiedys byly w kazdej szkole takie kabelki, ale zapas mi sie zuzyl :-(

    Tu niby widze
    http://www.sklep.cyfronika.com.pl/pl/p/BANAN-WFK20C-
    Wtyk-bananowy-przykrecany-maks.-grubosc-kabla-6mm%2C
    -do-60VDC%2C-czarny%2C-z-gniazdem-4mm-osiowym-i-popr
    zecznym-Schutzinger/30889

    Ale widac grubo zlocone :-)

    Bo to ... znacznie gorsze i tez drogie
    http://www.sklep.cyfronika.com.pl/pl/p/BANAN-WHIR-G-
    Wtyk-bananowy-lutowany-maks.-przekroj-kabla-2.5mm2%2
    C-do-60VDC%2C-zielony%2C-Hirschmann/32270

    P.S. znacie jakies dobre zrodelko kabelkow do miernika ? Bo miernikow
    ostatnio wiecej niz kabelkow mam :-)
    Jeszcze jakby sie dalo na igly zalozyc krokodylki ...

    J.

  • 3. Data: 2015-02-19 11:30:10
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 19 lutego 2015 10:14:57 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Bo to ... znacznie gorsze i tez drogie
    > http://www.sklep.cyfronika.com.pl/pl/p/BANAN-WHIR-G-
    Wtyk-bananowy-lutowany-maks.-przekroj-kabla-2.5mm2%2
    C-do-60VDC%2C-zielony%2C-Hirschmann/32270

    Zobacz te hirszmany czerwone lub czarne, są obok tych
    z linku, klika pozycji dalej. Oprócz dziurki na przewód
    mają z tyłu gniazdo, używam takich i są fajne. Tylko nie
    należy mocować przewodu na tą gównianą śrubkę która tam jest,
    tylko od razu zalać dziurę cyną, razem z tą śrubką.

    L.

  • 4. Data: 2015-02-22 14:17:17
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 19 Feb 2015 10:14:19 +0100, J.F. napisał(a):

    > P.S. znacie jakies dobre zrodelko kabelkow do miernika ? Bo miernikow
    > ostatnio wiecej niz kabelkow mam :-)
    > Jeszcze jakby sie dalo na igly zalozyc krokodylki ...

    Porządne przewody do miernika mają w zestawie krokodylki. Nie uchwycisz
    nimi pojedynczej szpilku w goldpinach ale też nie do tego są stworzone.
    GG#2400455 ICQ#320399066