  • 1. Data: 2015-02-18 17:47:27
    Temat: Taśma sygnałowa/zasilająca - pytanie o parametry - zamiennik
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    Witam,

    uszkodziła się taśma o symbolu:

    AWM 20624 80C 60V VW-1
    45 pin, szerokość 23mm, długości 150mm

    Nie potrafię znaleźć taśmy j/w, ale znalazłem model, który wg wymiarów i
    ilości pinów pasowałby idealnie (45pin, ta sama szerokość i długość):

    TAŚMA POŁĄCZENIOWA DO DVD TYP 22 (150mmX23mm 45PIN) NAPRZEMIENNA
    http://www.impelshop.com/?item=20136

    Moja taśma pochodzi z ekranu dotykowego w stacji multimedialnej.

    Czy taśmy mają jeszcze jakieś dodatkowe parametry czy cechy, na które
    muszę zwrócić uwagę, czy taśmę z IMPEL w/w spokojnie mogę zastosować do
    moich celów jako zamiennik taśmy AWM 20624 80C 60V VW-1 ?

    Adam

  • 2. Data: 2015-02-18 18:05:56
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-02-18 17:47, AL wrote:
> [...]
    > ilości pinów pasowałby idealnie (45pin, ta sama szerokość i długość):
    >
    > TAŚMA POŁĄCZENIOWA DO DVD TYP 22 (150mmX23mm 45PIN) NAPRZEMIENNA

    przemyślałem temat.

    Piotrzebuję jednak jednostronnej.
    Chińczyk tak sobie ustawił położenie slotów, że aby piny trafiły tam
    gdzie trzeba to taśma musi być skręcona.

    Może ktoś zaproponuje gdzie jeszce mógłbym taką taśmę nabyć?

  • 3. Data: 2015-02-18 20:08:10
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 18.02.2015 18:05, AL wrote:

> [...]
    > gdzie trzeba to taśma musi być skręcona.
    >
    > Może ktoś zaproponuje gdzie jeszce mógłbym taką taśmę nabyć?

    Szukaj pod hasłem "taśmy FFC". Najważniejsze parametry to ilość żył,
    raster, długość i położenie styków (jednostronne, dwustronne). W TME
    jest spory wybór, ale są dosyć drogie, lepsze ceny w Maritexie.
    Poleciłbym Seguro, ale coś widzę, że teraz mają bardzo mały wybór.

    Jakub Rakus

  • 4. Data: 2015-02-19 14:47:49
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

> [...]
    > jest spory wybór, ale są dosyć drogie, lepsze ceny w Maritexie.
    > Poleciłbym Seguro, ale coś widzę, że teraz mają bardzo mały wybór.

    Spróbuj jeszcze Wurth (http://katalog.we-online.de/en/), mają sporo,
    wysyłają próbki za darmo.

    Pozdrowienia,
    MKi