  • 11. Data: 2011-09-25 16:37:45
    Temat: Re: baza zdjec z fotoradarow
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "DFpawel" <0...@S...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:j5ne39$ot1$1@inews.gazeta.pl...

    > Coś mi tu śmierdzi.
    >
    > Wprowadziłem nr rejestracyjny który już nie jest aktualny (oddane z pół
    > roku temu w związku ze zmianą adresu).

    LOL !!!!
    A przeczytałeś regulamin?
    Zrób to, a wszelkie wątpliwości stracisz.

    Dla leniwych - to nie są prawdziwe dane, tylko podpucha która ma pokazać że
    w necie wpisujemy dużo informacji o sobie, nie sprawdzając komu i na jakich
    warunkach je dajemy.

  • 12. Data: 2011-09-25 16:38:55
    Od: DFpawel <0...@S...gazeta.pl>

    W dniu 2011-09-24 21:27, K pisze:
    > http://zaszybko.pl, kurcze mam dwa ;]

    Coś mi tu śmierdzi.

    Wprowadziłem nr rejestracyjny który już nie jest aktualny (oddane z pół
    roku temu w związku ze zmianą adresu).

    Bo rozumiem że stare tablice (białe) po oddaniu nie są już wykorzystane
    ponownie?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 13. Data: 2011-09-25 16:58:21
    Od: DFpawel <0...@S...gazeta.pl>

    W dniu 2011-09-25 16:37, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Dla leniwych - to nie są prawdziwe dane, tylko podpucha która ma pokazać
    > że w necie wpisujemy dużo informacji o sobie, nie sprawdzając komu i na

    Osz w morde.. Przeczytałem regulamin i faktycznie... Dobry pomysł z tą
    stroną :D

    PS. Sporo ludzi nie czyta regulaminów bo często są zbyt trudne do
    zrozumienia dla przeciętnego Kowalskiego.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 14. Data: 2011-09-25 17:31:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-25 16:58, DFpawel pisze:

    > Osz w morde.. Przeczytałem regulamin i faktycznie... Dobry pomysł z tą
    > stroną :D

    Pomysł świetny - Ty mnie rozbawiłeś brakiem świadomości, a Cavallino
    wnioskowaniem.

    > PS. Sporo ludzi nie czyta regulaminów bo często są zbyt trudne do
    > zrozumienia dla przeciętnego Kowalskiego.

    Regulamin to się czyta jak człowiek ma świadomość konsekwencji swych
    działań, a jak nie ma, to takich regulaminów nie zrozumie, więc sens
    ich czytania jest niewielki.

  • 15. Data: 2011-09-25 18:12:00
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

> [...]

    > Dla leniwych - to nie są prawdziwe dane, tylko podpucha która ma pokazać
    > że w necie wpisujemy dużo informacji o sobie, nie sprawdzając komu i na

    Numer rejestracyjny pojazdu to nie jest żadną daną osobową. Tym bardziej
    tajną, czy wymagającą dyskrecji. Afiszujesz się tym numerem cały czas na
    ulicach. Równie dobrze mógłbyś podać rozmiar buta.

  • 16. Data: 2011-09-25 18:17:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-25 18:12, Marcin N pisze:

    > Numer rejestracyjny pojazdu to nie jest żadną daną osobową. Tym bardziej
    > tajną, czy wymagającą dyskrecji. Afiszujesz się tym numerem cały czas na
    > ulicach. Równie dobrze mógłbyś podać rozmiar buta.

    Ja pierwsze co zrobiłem, to sprawdziłem numer widoczny z okna :)

  • 17. Data: 2011-09-25 18:26:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Numer rejestracyjny pojazdu to nie jest żadną daną osobową.

    ROTFL !!!!
    Umiejętność czytania ze zrozumieniem nie jest Twoją mocną stroną jak widać.
    Kto gdzieś pisał, że clou tej strony to numer rejestracyjny?

  • 18. Data: 2011-09-25 18:52:25
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-25 18:26, Cavallino pisze:
> [...]
    > Umiejętność czytania ze zrozumieniem nie jest Twoją mocną stroną jak widać.
    > Kto gdzieś pisał, że clou tej strony to numer rejestracyjny?

    Serio tarzasz się po podłodze?
    A jakież to inne dane wpisywałeś na tej stronie?

  • 19. Data: 2011-09-25 18:54:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-25 18:52, Marcin N pisze:

    > Serio tarzasz się po podłodze?
    > A jakież to inne dane wpisywałeś na tej stronie?

    Wpisał Cavallino i też mu pokazało parę wykroczeń :)

  • 20. Data: 2011-09-25 18:58:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 25 Sep 2011 18:54:52 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Wpisał Cavallino i też mu pokazało parę wykroczeń :)

    Koniotrzepolino pokazuje jak się kliknie, żeby pokazał fotkę. Nawet z 30
    ich tam jest.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.