  • 1. Data: 2009-11-27 07:45:29
    Temat: bezpiecznik elektroniczny zamiast szklanego ?
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>

    Witam
    Czy mogę zastąpić bezpiecznik szkolany ( do lutowania ) 3A bezpiecznikiem
    elektronicznym 3,15A ( od strony 230V oczywiście ) ? Pomijając różnice
    kwotowe tych bezpieczników.
    Bezpiecznik spalił się w zasilaczu 120 W ( na tyle określa ją chiński
    producent ) do laptopa, po zastąpieniu go przewodem zasilacz działa.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-11-27 08:02:26
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Piotr wrote:

> [...]
    > Bezpiecznik spalił się w zasilaczu 120 W ( na tyle określa ją chiński
    > producent ) do laptopa, po zastąpieniu go przewodem zasilacz działa.

    nie.

    Waldek

  • 3. Data: 2009-11-27 09:33:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <m...@N...kr.home.pl> napisał
> [...]
    > Bezpiecznik spalił się w zasilaczu 120 W ( na tyle określa ją
    > chiński producent ) do laptopa, po zastąpieniu go przewodem

    Ja bym wstawil identyczny.
    To najwyrazniej dobry bezpiecznik :-)

    J.

  • 4. Data: 2009-11-27 10:25:31
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>

    > Ja bym wstawil identyczny.
    > To najwyrazniej dobry bezpiecznik :-)
    >
    > J.

    Jakbym miał to bym też najchętniej wstawił, tyle, że to bardzo krótki
    bezpiecznik, koło 1 cm z wyprowadzeniami do lutowania, coś jak rezystor 0,5W

    Chciałem wstawić taki- szybki lub zwłoczny
    http://www.tme.eu/html/PL/zabezpieczenia-miniaturowe
    /ramka_1059_PL_pelny.html

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2009-11-27 12:21:14
    Od: spam <"tomas(spam)"@elektron.pol.lublin.pl>

    > Jakbym miał to bym też najchętniej wstawił, tyle, że to bardzo krótki
    > bezpiecznik, koło 1 cm z wyprowadzeniami do lutowania, coś jak rezystor 0,5W
    obejrzyj no ten bezpiecznik - to z wyprowadzeniami to powinny byc
    demontowalne kapelusze albo wez zwykly bezpiecznik - lutnij do niego
    druty i wsadz w plytke

    Tomek