  • 1. Data: 2009-11-27 10:14:39
    Temat: Rdzenie pierścieniowe amidon.
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Może podpowiecie gdzie najszybciej i najsprawniej można zakupić.
    Interesują mnie mniejsze rozmiary czerwonych oraz żółtych.

    Marek

  • 2. Data: 2009-11-27 11:55:32
    Temat: Re: Rdzenie pierścieniowe amidon.
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    marko1a pisze:
    > Może podpowiecie gdzie najszybciej i najsprawniej można zakupić.
    > Interesują mnie mniejsze rozmiary czerwonych oraz żółtych.

    Najszybciej i najsprawniej to w elfa.se. Odbiór w sklepie firmowym po 3
    dniach od zamówienia.

    --
    Filip.

  • 3. Data: 2009-11-27 12:26:56
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Najszybciej i najsprawniej to w elfa.se. Odbiór w sklepie firmowym po 3 dniach
    > od zamówienia.

    No jeszcze cena żeby była odpowiednia.

    Marek

  • 4. Data: 2009-11-27 14:05:57
    Od: Trimar <t...@p...onet.pl>

    marko1a pisze:
    > Może podpowiecie gdzie najszybciej i najsprawniej można zakupić.
    > Interesują mnie mniejsze rozmiary czerwonych oraz żółtych.
    Mniejsze czerwone to tu
    http://sklep.avt.com.pl/p/pl/47409/rdzen+amidon.html

    Trimar

  • 5. Data: 2009-11-27 17:47:12
    Od: sp9mrn <s...@t...gmail.com>

    http://csg.neostrada.pl/rdzenie/cores-pl.pdf

    sporo kolegów s sp-qrp kupowało, nie narzekali na jakość

    Jeszcze można u Dietera na partsandkits kupić.

    MAc
    sp9mrn

  • 6. Data: 2009-11-27 18:44:44
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Trimar pisze:
    > Mniejsze czerwone to tu
    > http://sklep.avt.com.pl/p/pl/47409/rdzen+amidon.html

    Jakiś czas temu wykupiłem cały zapas, więc mogą już nie mieć; ale
    wprowadzili reglamentację ;-)

    --
    Filip.

  • 7. Data: 2009-11-28 20:20:00
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Dziekuję wszystkim za pomoc.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 8. Data: 2009-11-30 21:28:59
    Od: "Marek Niedoba" <s...@k...onet.pl>

    > Może podpowiecie gdzie najszybciej i najsprawniej można zakupić.
    > Interesują mnie mniejsze rozmiary czerwonych oraz żółtych.
    >
    > Marek
    Witam!

    Spróbuj napisać do n...@w...pl dość duży wybór niezbyt drogo i solidnie.
    Nie wiem tylko czy aktualne.