  • 11. Data: 2014-08-31 21:56:28
    Temat: Re: bootstrap-wysihtml5 - problem z kodem html
    Od: Sławek <i...@g...com>

    W dniu niedziela, 31 sierpnia 2014 21:24:03 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > Bo Wojtek ma je zakodowane w UTF-8, a tępe Google Groups najwyraźniej
    >
    > zapomniało już o kodowaniach stronicowanych.
    >

    > Tę wiadomość powinieneś zobaczyć bez krzaczków.
    >

    > --
    >
    > Borys Pogoreło
    >
    > borys(#)leszno,edu,pl

    Tak, teraz widzę bez krzaków.
    Czyli ja nic nie mogę zrobić z tym kodowaniem? Jestem w sumie zmuszony korzystać z
    tego chrome a nie chciałbym śmiecić.

  • 12. Data: 2014-08-31 23:06:04
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 31 Aug 2014 12:56:28 -0700 (PDT), Sławek napisał(a):

    > Tak, teraz widzę bez krzaków.
    > Czyli ja nic nie mogę zrobić z tym kodowaniem? Jestem w sumie zmuszony korzystać z
    tego chrome a nie chciałbym śmiecić.

    Sam nic nie zrobisz, chyba że masz taką moc sprawczą, że pogonisz Googlarzy
    do roboty ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2014-09-01 11:33:36
    Od: Sławek <i...@g...com>

    No tak, ale w samym temacie dalej drepcze w miejscu.
    Ten cholerny edytor co bym nie robił rozwala mi siadke i nie chce robic akcji tylko w
    niej. Przewalilem pol google i nadal nic nie wiem:(
    Mam noz na gardle i stres w cholere. Naprawde nikt z czyms takim nie mial do
    czynienia?
    Nie mozliwe zeby nie mozna bylo narzucic grida i zeby ten cholerny edytor robil tylko
    w tych divach.
    Ale pewnie proste to to nie jest albo ja mam pecha i nie moge wpasc na jakis
    oczywisty pomysl.

  • 14. Data: 2014-09-03 14:00:56
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2014-09-01 11:33, Sławek pisze:
    > Ale pewnie proste to to nie jest albo ja mam pecha i nie moge wpasc na jakis
    oczywisty pomysl.

    W Drupalu oraz WP spotkalem sie z podejsciem nastepujacym: layout
    responsywny jest budowany w osobnej kontrolce (przykladowe frazy dla
    googla: responsive layout builder, avia layout builder), a uzytkownik za
    pomoca WYSiWYGa wypelnia jedynie zawartosc poszczegolnych
    komponentow/blokow strony. Troche sie trzeba naklikac przy edycji, jesli
    strona ma duzo komponentow, ale za to niewprawny uzytkownik edytujac
    tekst (czytaj: wklejajac z Worda ;-) nie wysypie latwo calej strony,
    najwyzej jeden fragment.

    --
    NotBear

  • 15. Data: 2014-09-04 10:38:08
    Od: Sławek <i...@g...com>

    W dniu środa, 3 września 2014 14:00:56 UTC+2 użytkownik NotBear napisał:

> [...]
    >
    > strona ma duzo komponentow, ale za to niewprawny uzytkownik edytujac
    >
    > tekst (czytaj: wklejajac z Worda ;-) nie wysypie latwo calej strony,

    Tak, takie rozwiązanie też widziałem ale własnie mam narzucone, że takiego
    rozwiązania nie mogę zastosować. Wszystko ma być w jednym oknie edytora i user dodaje
    sobie grida. Tu o tyle dobrze że ma ograniczoną ilość kolum -1, 2, 3, 4
    Problem mam taki że oczywiście user dodaje sobie taki blok to ja w kod edytora
    wrzucam div i wszystko by było cacy ale takie elementy jak h1, listy mi zamieniają
    tag tego diva na własny. Każdy edytor tak robi:( Aktualnie z miernymi choć zawsze
    efektami grzebie w wysihtml5.
    Dzięki za podpowiedź i pozdrawiam

  • 16. Data: 2014-09-04 21:25:33
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 4 Sep 2014 01:38:08 -0700 (PDT), Sławek napisał(a):

> [...]
    > takiego rozwiązania nie mogę zastosować. Wszystko ma być w jednym oknie
    > edytora i user dodaje sobie grida. Tu o tyle dobrze że ma ograniczoną

    A kto Ci to narzucił? Klient? Na jakiejś konkretnej podstawie czy "bo tak"?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2014-09-09 09:28:20
    Od: Sławek <i...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 września 2014 21:25:33 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > A kto Ci to narzucił? Klient? Na jakiejś konkretnej podstawie czy "bo tak"?

    Tak, klient mi to narzucił a w zasadzie firma z którą czasem pracuję wymyśliła sobie
    cms do stron RWD i ich zdaniem to jest najbardziej przyjazne dla usera.

  • 18. Data: 2014-09-09 17:56:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 9 Sep 2014 00:28:20 -0700 (PDT), Sławek napisał(a):

    > Tak, klient mi to narzucił a w zasadzie firma z którą czasem pracuję
    > wymyśliła sobie cms do stron RWD i ich zdaniem to jest najbardziej
    > przyjazne dla usera.

    Ja bym kogoś z takim pomysłem spuścił po brzytwie, bo to jest technicznie
    wyjątkowo cięzkie do realizacji i łatwe do zepsucia przez użytkownika. Jak
    są tacy mądrzy, to niech Ci dostarczą przynajmniej proponowane rozwiązanie,
    a nie rzucą pomysłem i się męcz.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2014-09-16 08:53:12
    Od: Sławek <i...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 września 2014 17:56:05 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

> [...]
    >
    > są tacy mądrzy, to niech Ci dostarczą przynajmniej proponowane rozwiązanie,

    No widzisz takie jest życie. Całe szczęście, że nie jest to terminowa robota i mogę
    tak z doskoku.