  • 1. Data: 2010-03-12 13:58:44
    Temat: bramka Nokia 22 - program do SMSow
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    potrzebuje odbierac i wysylac sms z bramki Nokia 22 - zna ktos ten
    temat i moglby pomoc? Mam tam wlozona karte PlayFresh i przychodza mi
    tam sms....i nie za bardzo chce mi sie ciagle wyciagac karte i wkladac
    do "normalnej" komorki. Chocby do zalogowania sie w play24 wysylaja
    hasla jednorazowe.

    Wiem, ze sa tam komendy AT hayesa, ale nie chce sie tym grzebac.
    Poszukuje programi, co zalatwi sprawe.

    --
    ThinkXtra