  • 1. Data: 2010-03-23 13:10:27
    Temat: Pożytki z AUS 19xxx :-)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Bank, który się reklamuje przy pomocy aktorów importowanych, mógł
    zapodać klientom "ładny" numer, który poprzednio był niemożliwy:

    http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/kontakt.html

    Zamów przez telefon
    1 9999*

    Ale ciekawe jest to:

    +48 61 81 19999* dzwoniąc z zagranicy

    Czy mi się przywidziało, że AUSy są dopuszczone opcjonalnie do
    dzwonienia z zagranicy? Ale może nie chcieli ryzykować i dali alias
    "normalny" ;-)?

    Przemek

    PS. Ostatnio w Lublinie pojawiła się korporacja taxi, która używa
    _wyłącznie numeru_ 81 511 11 11 (przy tym jest nieco tańsza od
    pozostałych ;-)). Powiew normalności?

  • 2. Data: 2010-03-23 13:37:00
    Temat: Re: Pożytki z AUS 19xxx :-)
    Od: "D@niel" <d...@...net>

    Dnia 23-mar-10 14:10:27, Przemysław Kowalik napisawszy:

    > PS. Ostatnio w Lublinie pojawiła się korporacja taxi, która używa
    > _wyłącznie numeru_ 81 511 11 11 (przy tym jest nieco tańsza od
    > pozostałych ;-)). Powiew normalności?

    W Warszawie są conajmniej dwie firmy taksówkowe które nigdy nie miały
    numeru skróconego: ELE taxi 22-811-1111 i SAWA taxi 22-644-4444.
    W epoce numerów 6-cyfrowych były to oczywiście bardzo fajne numery
    111111 i 444444. Warto dodać że najtańsze to one nie są, SAWA to wręcz
    jedna z najdroższych.
    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 3. Data: 2010-03-23 13:45:48
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:hoaek7$uqc$1@news.onet.pl...
    > Zamów przez telefon
    > 1 9999*

    Uważam, ze za taki numer powinni dostać megakopa w dupę.

    --
    ((*))
    ((+))

  • 4. Data: 2010-03-23 13:46:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "D@niel" <d...@...net> writes:

> [...]
    > W epoce numerów 6-cyfrowych były to oczywiście bardzo fajne numery
    > 111111 i 444444. Warto dodać że najtańsze to one nie są, SAWA to wręcz

    Obie podaja na www cene 2.40 - taka wiecej typowa, MPT ma tyle samo...

    MJ

  • 5. Data: 2010-03-23 14:25:25
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

    > Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    > wiadomości news:hoaek7$uqc$1@news.onet.pl...
    >
    > Uważam, ze za taki numer powinni dostać megakopa w dupę.

    Dlaczego?

    Tamże

    Karty i bankomaty
    801 666 056*

    Ten jest "szatanistyczny" zdeka - to dopiero coś ;-). Choć AFAIR Citi
    miał/ma 801 666 666 :-P.

    Przemek

  • 6. Data: 2010-03-23 14:41:00
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> writes:

> [...]
    >
    > Karty i bankomaty
    > 801 666 056*
    >
    > Ten jest "szatanistyczny" zdeka - to dopiero coś ;-). Choć AFAIR Citi

    Wszystkie 1xxxx i 80[1-9] powinny zostac zlikwidowane.

    MJ

  • 7. Data: 2010-03-23 16:48:03
    Od: "D@niel" <d...@...net>

    Dnia 23-mar-10 14:46:21, Michal Jankowski napisawszy:

    A głowę bym dał że kiedyś (w zeszłym roku?) było w Sawie 2,80. Jeżdżę
    z nimi często ale tylko służbowo, płacę ich kartą elektroniczną, więc
    nawet niespecjalnie bym zauważył czy i kiedy była jakaś zmiana
    cennika.

    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 8. Data: 2010-03-23 18:54:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "D@niel" <d...@...net> writes:

    > Dnia 23-mar-10 14:46:21, Michal Jankowski napisawszy:

    > A głowę bym dał że kiedyś (w zeszłym roku?) było w Sawie 2,80. Jeżdżę

    Daje sie wygooglac strony z cena 2.80, fakt, ale na ich firmowej jest
    2.40.

    Ile biora naprawde to nie wiem. Tak rzadko i na krotkie dystanse
    jezdze taksowkami, ze tez bym nie zauwazyl roznicy.

    MJ

  • 9. Data: 2010-03-23 19:33:58
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:hoaj0o$ag9$1@inews.gazeta.pl...

    > Dlaczego?

    Bo 999 to pogotowie. Sporo numerów 9xx stało sie 199xx. Babcia
    zasłabła... No to co? Acha, 9xx zmieniło się na 199xx... kurwa, tylko
    czemu nie moge się do pogotowia dodzwonić, bo mi się jakiś bank, czy
    piceria zgłasza? Ludzie zdenerwowani sytuacją nie mają czasu na
    myślenie, że pogotowiu nie doprawiono z przodu dziewiętnastki. Dlatego
    ktoś, kto zgodził się na taki przydział, powinien dostać megakopniaka,
    prosto w kiszkę stolcową, tak, że mu dupa uszami wyjdzie.

    > Tamże
    >
    > Karty i bankomaty
    > 801 666 056*
    >
    > Ten jest "szatanistyczny" zdeka - to dopiero coś ;-). Choć AFAIR Citi
    > miał/ma 801 666 666 :-P.

    To nie jest pogotowie, niech sobie będzie. Nowy Tomyśl też przez lat
    kilka(naście) miał kierunek 666 i jakoś świat nie upadł. Jak ktoś ma
    mocne morale i wie, jak się zachować, szatan mu niegroźny.

    --
    ((*))
    ((+))

  • 10. Data: 2010-03-23 20:51:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Bo 999 to pogotowie. Sporo numerów 9xx stało sie 199xx. Babcia zasłabła...
    > No to co? Acha, 9xx zmieniło się na 199xx... kurwa, tylko

    Hmmmm - nie sadze, zeby przecietnemu, nie zagladajacemu na p.m.t uzytkownik
    telefonii wszelakich taka mysl pojawila sie w glowie.

    Pozdrawiam
    SDD