  • 11. Data: 2012-12-06 13:32:34
    Temat: Re: było: znowu pijany skurwysyn
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 06 Dec 2012 13:06:00 +0100 osobnik zwany Andy Niwinski
    napisał:

    > "Artur Maśląg" <n...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

    wse_thread/thread/
    c034be0b315894d9/114346b07e270d24?q=#114346b07e270d2
    4

    dla-sprawcy-
    wypadku-na-moscie-w-Straszynie-n64490.html

> [...]
    > mężczyzna wyszedł z aresztu, nie kontaktował się z rodziną, której życie
    > zamienił w koszmar i nie próbował jej w żaden sposób pomóc.
    >
    > W podobny sposób sędzia Joanna Jurkiewicz potraktowała to, że Przemysław
    > W. był wcześniej wielokrotnie karany mandatami za wykroczenia drogowe, w
    > większości wypadków za przekraczanie prędkości."

    > I jeszcze to do tego:
    > "Sąd nie wyraził zgody na publikację pełnych danych i wizerunku
    > Przemysława W. "
    > Przecież naraził by biedaczka na straty moralne. Ten skurwysyn powinien

    uwielbiam jak to nektórzy jak ty szafują wysokimi wyrokami.
    Rozumiem, że jak Cię policja złpie na przekroczeniu prędkości to nie
    bedziesz miał obiekcji, żeby zażądć dla Ciebie kary smierci i sam ją
    sobie wykonasz. Przecież to też próba zabójstwa.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2012-12-06 14:56:57
    Od: Sebastian Kaliszewski <S...@n...softax.com.pl>

    On 12/06/2012 08:29 AM, LEPEK wrote:
> [...]
    > jest i finał tego:
    >
    > http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/7-lat-wiezienia-
    dla-sprawcy-wypadku-na-moscie-w-Straszynie-n64490.ht

    To nie jest finał, bo: "[...] wyrok nie jest prawomocny"

> [...]
    > formalną granicą do zaostrzenia kary do 12 lat jest poziom 0,5 promila),
    > potem jeszcze 10 lat bez prawka, a dodatkowo 200000 zł dla rodziny od

    Ciekawe ile z tego zostanie po drugiej instancji.

    \SK

  • 13. Data: 2012-12-06 15:01:23
    Od: Sebastian Kaliszewski <S...@n...softax.com.pl>

    On 12/06/2012 01:06 PM, Andy Niwinski wrote:

> [...]
    >
    > Tja, moim zdaniem, to gówno wziął a nie zachowanie pod uwagę. Gdyby
    > wziął, to zmienił by mu klasyfikację na zabójstwo.

    Pieprzysz od rzeczy.

    [...]
> [...]
    > Przemysława W. "
    > Przecież naraził by biedaczka na straty moralne. Ten skurwysyn powinien

    Pieprzysz od rzeczy. Nie zmienia to faktu, że to niebezpieczny debil ale
    to nie jest morderca działający z premedytacją. Za cięższe czyny
    będziesz wypruwał flaki na żywca, czy co?

    BTW. podejrzewam, że mu w drugiej instancji zmniejszą. Gościowi
    przydzielono obrońcę, widać nie zakładał że mu tak dowalą. Teraz się
    postara o lepszego adwokata.

    \SK

  • 14. Data: 2012-12-06 15:16:01
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-12-06 10:40, Liwiusz pisze:
    (...)
> [...]
    .>> tego konsekwencje. Niestety, takich wcale nie jest mało, choć na
    >?

    Zapewne ma to znaczyc "poczekaj na wynik apelacji, nie opieraj sie na
    jednej oburzonej sedzinie".

    >Ma do tego prawo. Podobnie jak sąd w ocenie okoliczności itd.

    Co by nie mowic - surowo go potraktowano
    Tak sie u nas trzezwych nie traktuje, wiec apelacja zasadna :-)

    A i uzasadnienie mozna kwestionowac - bo to niezainteresowanie, taki
    niby zwyczaj u nas, ale ... zycia nie wroci, ortopeda nie jest,
    przeprosic ma, czy rodzicow zastrzelic w obronie koniecznej ? Numer
    polisy OC moze dostarczyc, ale przeciez jest w aktach.

    J.

  • 15. Data: 2012-12-06 16:00:22
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "masti" <g...@t...hell> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > bedziesz miał obiekcji, żeby zażądć dla Ciebie kary smierci i sam ją
    > sobie wykonasz. Przecież to też próba zabójstwa.

    Przeczytaj to jeszcze raz:

    "W podobny sposób sędzia Joanna Jurkiewicz potraktowała to, że Przemysław
    W. był wcześniej wielokrotnie karany mandatami za wykroczenia drogowe, w
    większości wypadków za przekraczanie prędkości"

    a później pisz o "złapaniu za przekroczenie prędkości". Gościu z
    premedytacją i z własnej, nieprzymuszonej woli używał samochodu nie zważając
    na innych.

  • 16. Data: 2012-12-06 16:05:54
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    > (...)

    > Litości, jakie zabójstwo?

    Taa? A czym jest popierdalanie 100 kmh w mieście? Zabawą w kotka i myszkę?
    Kazał mu ktoś? Biedaczek wpadł w pośliz, bo mu kotek na drogę wyskoczył?

    > Znaczy jakim naszym zdaniem i dlaczego kara miałaby być maksymalna?

    A choćby dlatego, że w jego wykonaniu to była recydywa. Przeczytaj artykuł.

    > Na szczęście o tym decydują sądy i każdy ma prawo do odwołania się od
    > wyroku (w granicach przewidzianych prawem).

    Na nieszczęście mamy takie sądy jakie mamy i człowiek walący w ciężarówkę
    stojąca w lesie za wzniesieniem i to bez świateł, zostaje skazany za
    uszkodzenie ciała (teściowej w jego samochodzie pękło żebro). A taka gnida
    jak ten powyżej będzie się sądził i odwoływał. I dalej jeździł jak
    popierdolony. Teraz mu już prawka nie zabiorą.

  • 17. Data: 2012-12-06 17:30:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-06 16:05, Andy Niwinski pisze:

    > "Artur Maśląg" <n...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Taa?

    Taaa.

    > A czym jest popierdalanie 100 kmh w mieście? Zabawą w kotka i
    > myszkę? Kazał mu ktoś? Biedaczek wpadł w pośliz, bo mu kotek na drogę
    > wyskoczył?

    Mądre to nie jest, niemniej do zabójstwa to droga daleka.

    > A choćby dlatego, że w jego wykonaniu to była recydywa. Przeczytaj artykuł.

    Najpierw zabójstwo, teraz recydywa... Jak recydywa, że zapytam? Tak,
    wielokrotnie już dopuścił się wykroczeń w ruchu drogowym. Tak, miało to
    znaczenie na orzeczeniu sądu. Tak, gdyby był w 'porządku' w zrobił
    tylko głupi błąd to sprawa by wyglądała inaczej. Sąd ustalił, że
    jednak dopuścił się rażąco itd. więc i taki wyrok.

    > Na nieszczęście mamy takie sądy jakie mamy i człowiek walący w
    > ciężarówkę stojąca w lesie za wzniesieniem i to bez świateł, zostaje
    > skazany za uszkodzenie ciała (teściowej w jego samochodzie pękło żebro).

    No i? Chcesz podyskutować o tym wypadku, czy zdryfujesz w innym
    kierunku z braku argumentów merytorycznych?

    > A taka gnida jak ten powyżej będzie się sądził i odwoływał. I dalej
    > jeździł jak popierdolony. Teraz mu już prawka nie zabiorą.

    Hmmm, znaczy chciałbyś publicznego linczu ze śmiertelnym zakończeniem?

  • 18. Data: 2012-12-06 17:47:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andy Niwinski" napisał w wiadomości
    >Taa? A czym jest popierdalanie 100 kmh w mieście? Zabawą w kotka i
    >myszkę?

    "stwarzaniem zagrozenia", ale nie zabojstwem, ani nawet "usilowaniem
    zabojstwa".

    >Kazał mu ktoś? Biedaczek wpadł w pośliz, bo mu kotek na drogę
    >wyskoczył?

    no .... a jak wpadl w poslizg bo sie drogowcom nie chcialo drogi
    posolic ?
    Przy czym droga np byla sucha, ale most z powodu rzeki juz nie...

    J.

  • 19. Data: 2012-12-06 17:48:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-06 15:16, J.F pisze:
> [...]
    > .>> tego konsekwencje. Niestety, takich wcale nie jest mało, choć na
    >
    > Zapewne ma to znaczyc "poczekaj na wynik apelacji, nie opieraj sie na

    Czytasz w myślach? Fajna ta szklana kula. Nie wiem skąd ta "oburzona
    sędzina", ale uzasadnienie sądu wygląda dość racjonalnie. Oby częściej
    orzekano w szerszym kontekście wydarzenia, a nie tylko literalnie
    ze złamanego przepisu - ma to miejsce coraz częściej. Co do
    wysokości kary - z tym nie dyskutowałem, to sąd orzekł. W sumie
    zwracałem uwagę na fakt, że alkohol tak naprawdę nie miał tutaj
    jakiegoś specjalnego znaczenia - dostał za swoje zachowanie oraz
    ogólne podejście do sprawy.

    > Co by nie mowic - surowo go potraktowano
    > Tak sie u nas trzezwych nie traktuje, wiec apelacja zasadna :-)

    Widzisz, jak czytam o ułańskiej fantazji, nieodpowiedzialności
    i ofiarach śmiertelnych z tego powodu, to naprawdę Twoje uśmieszki
    są dla mnie czymś nie do przyjęcia. Może najwyższa pora traktować
    trzeźwych zgodnie z zagrożeniem które wprowadzają, a nie machać
    ręką, że to powszechne i czego od nich chcieć...

  • 20. Data: 2012-12-06 18:01:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Czytasz w myślach? Fajna ta szklana kula. Nie wiem skąd ta "oburzona
    >sędzina", ale uzasadnienie sądu wygląda dość racjonalnie.

    Zwykle daja rok-dwa w zawiasach, wiec cos musialo ja mocno oburzyc :-)

    >W sumie
    >zwracałem uwagę na fakt, że alkohol tak naprawdę nie miał tutaj
    >jakiegoś specjalnego znaczenia - dostał za swoje zachowanie oraz
    >ogólne podejście do sprawy.

    A niby jakie zachowanie ? Chyba sie az tak bardzo od innych nie rozni.
    Wiec cos mi sie widzi ze dostal za swoje 0.4 promila, a dostal tak
    jakby ich bylo dwa czy wiecej :-)

> [...]
    >trzeźwych zgodnie z zagrożeniem które wprowadzają, a nie machać
    >ręką, że to powszechne i czego od nich chcieć...

    Moze, ale praktyka ciagle inna.

    A czy surowo traktowac ... ze ekonomiczno-statystycznego punktu
    widzenia sensu w tym nie ma za grosz.

    J.