  • 1. Data: 2006-03-01 16:30:21
    Temat: Padło Allegro :-(((
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

    od pół godziny NIE działa Allegro.pl :-((((( .......... ale jaja :-D

    LEHu

  • 2. Data: 2006-03-01 16:43:02
    Temat: Re: Padło Allegro :-(((
    Od: Adam Wiktoryn <a...@e...pl>

    LEH wrote:
    > od pół godziny NIE działa Allegro.pl :-((((( .......... ale jaja :-D
    i ta stronka chyba podsatawiona na szybko, taka uboga...
    ;-)

    pzdr
    aw

  • 3. Data: 2006-03-01 16:46:50
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik LEH napisał:
    > od pół godziny NIE działa Allegro.pl :-((((( .......... ale jaja :-D

    Komunikat o awarii jest w jezykach:
    1. polskim
    2. czeskim
    3. węgierskim
    4. rosyjskim

    Niemieckiego ani angielskiego nie stwierdziłem ;)
    Czemu taki zestaw? Czy to taki żart?
    --
    Olek

  • 4. Data: 2006-03-01 16:48:56
    Od: "Awex" <a...@d...tnijto.pl>

    W artykule news:du4j8g$20o$1@nemesis.news.tpi.pl
    niejaki(a): Olek z adresu o...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > 3. węgierskim
    > 4. rosyjskim
    >
    > Niemieckiego ani angielskiego nie stwierdziłem ;)

    W tych krajach jest odpowiednik polskiego allegro (i pewnie udzialy)

    --
    L.G.

  • 5. Data: 2006-03-01 16:54:47
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    ...za to z poczuciem humoru :)

    --
    futszaK
    601061867

  • 6. Data: 2006-03-01 17:22:54
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

    Serwis chwilowo niedostępny.
    Aukcje, które powinny zakończyć się w tym czasie zostaną przedłużone o 24
    godziny. Przepraszamy.

    --
    Zespół Allegro

    ................... heh .................... ta "chwila........." trwa u
    nich juz 80 min.
    widac 'Fachowców' maja nie lada jakich :-P
    TAAAAAAAKĄ kasę zgarniaja i nie maja DWÓCH równolegle pracujacych
    serwerów .... aby w razie padu drugi natychmiast przejął pracę portalu ???

  • 7. Data: 2006-03-01 17:26:56
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Awex napisał(a):
    > W artykule news:du4j8g$20o$1@nemesis.news.tpi.pl

    > W tych krajach jest odpowiednik polskiego allegro (i pewnie udzialy)

    i wszystko trzymane na tym samym serwerze i w tej samej bazie danych.
    Loginy też pasują ;-)

    M.

  • 8. Data: 2006-03-01 17:28:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    LEH napisał(a):

    > widac 'Fachowców' maja nie lada jakich :-P
    > TAAAAAAAKĄ kasę zgarniaja i nie maja DWÓCH równolegle pracujacych
    > serwerów .... aby w razie padu drugi natychmiast przejął pracę portalu ???

    Czy Tobie naprawdę się wydaje, że coś takiego, jak allegro.pl działa na
    jednym serwerze?

    M.

  • 9. Data: 2006-03-01 17:33:44
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

    > Czy Tobie naprawdę się wydaje, że coś takiego, jak allegro.pl działa na
    > jednym serwerze?
    >
    > M.

    Mnie tam obojętnie na ilu serwerach 1,2..........5 ............ fakt jest
    faktem .... no chyba że wyleciał w powietrze budynek z serwerami :-DD
    ......... to sa 'usprawiedliwieni ' ;-)

  • 10. Data: 2006-03-01 17:48:39
    Od: Ponure Zacietrzewienie <t...@b...pl>

    Adam Wiktoryn <a...@e...pl> wrote:
    > i ta stronka chyba podsatawiona na szybko, taka uboga...

    i skopana technicznie - brakuje doctype'a. ;->

    --
    If you cut off my head, what would I say? Me and my head, or me and my body?