  • 11. Data: 2006-03-04 11:36:54
    Temat: Re: caly tktelekom zniknal z internetu ?
    Od: "Wlochaty" <i...@N...pl>

    Użytkownik "kamil kapturkiewicz"
    <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl> napisał w wiadomości
    news:du9tmb$pk2$1@87.204.65.1...

    >i to jaka jeszcze jaka ;] potwierdza sie moja nie zmienna od 2003 roku
    >opinia, na temat tej firmy.

    3-4h przerwy w ciagu roku potrafie przezyc :P

    Wlochaty

  • 12. Data: 2006-03-05 15:29:10
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <o...@4...com> futszaK napisał(a):

    > -jakich specjalistów do spraw Internetu nie było gdy ogłaszali nabór
    > do TKTelecomu ???
    > -TAŃSZYCH !!!

    Moim zdaniem to nie wina ludzi od sieci, tylko tych co trzymają ręke na $
    i nie dają się namówić na zainwestowanie w zdublowanie głównych routerów.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 13. Data: 2006-03-05 18:07:18
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > Moim zdaniem to nie wina ludzi od sieci, tylko tych co trzymają ręke na $
    > i nie dają się namówić na zainwestowanie w zdublowanie głównych routerów.

    Po części może masz rację, ale niestety prawda jest taka że poziom wiedzy
    techników z TKT, przynajmniej tych z którymi ja miałem doczynienia, jest
    żenująco niski. Ale łącza są OK, pod warunkiem że sam sobie to zestawisz.

    Lee

  • 14. Data: 2006-03-05 22:16:07
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <duf9cn$qe5$1@news.onet.pl> Lee napisał(a):

> [...]
    > żenująco niski. Ale łącza są OK, pod warunkiem że sam sobie to zestawisz.

    ja odnosze inne wrażenie, ale dla mnie ostatnia awaria była drugą od ponad
    2 lat i nie trwała dłużej niż 4h (co się zdarza innym opom i to cyklicznie).

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 15. Data: 2006-03-06 06:03:38
    Od: "Teodor" <l...@g...pl>

    Szanowni Odbiorcy Usług

    Telekomunikacja Kolejowa sp. z o.o informuje, że w dniu dzisiejszym o
    godz. 14:37 nastąpiła poważna awaria jednego z routerów szkieletowych,
    która w konsekwencji spowodowała destabilizację całej sieci.
    Skutkiem tego nastąpiła degradacja usług dla części naszych klientów.
    Administratorzy niezwłocznie przystąpili do usuwania skutków awarii.
    Od godziny 18:00 szkielet sieci działa stabilnie.
    Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

    Z poważaniem

    Administratorzy TKTelekom

  • 16. Data: 2006-03-06 10:58:09
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > -jakich specjalistów do spraw Internetu nie było gdy ogłaszali nabór
    > do TKTelecomu ???
    > -TAŃSZYCH !!!
    >

    > --
    > futszaK
    > 601061867
    > Ludzie dzielą się na 10 typów: ci którzy rozumieja
    > kod binarny i tych którzy nie rozumieją :)

    futrzak - nie obrazaj ludzi, jak nie znasz szczegolow. awaria nie wygladala
    na powstala z winy czynnika ludzkiego. Urzadzenia sa tylko urzadzeniami i
    sie psuja. Ludzi mozna ocenic po dzialaniach w sytuacjach kryzysowych. Czyli
    nie chodzi o to czy cos sie zepsulo, lecz o to czy szybko zadzialali ludzie
    odpowiedzialni za ich eliminowanie, oraz czy mieli wlasciwy sprzet. Otwarta
    pozostaje kwestia "redundancji".... czyli dzialania ludzi od $$$.

    CSL

  • 17. Data: 2006-03-06 15:56:08
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Teodor napisał:

> [...]
    > Administratorzy niezwłocznie przystąpili do usuwania skutków awarii.
    > Od godziny 18:00 szkielet sieci działa stabilnie.

    A gdzie ONI to ukryli? Na www nie widzę?
    Mi sami nic nie przysłali.
    --
    Olek

  • 18. Data: 2006-03-09 18:46:16
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Otwarta
    > pozostaje kwestia "redundancji".... czyli dzialania ludzi od $$$.

    Yyyi?
    Ktos sie najwyrazniej pod CSL-a podszywa!

    :)
    P/

  • 19. Data: 2006-03-10 17:43:36
    Od: "Teodor" <f...@C...pl>

    > A gdzie ONI to ukryli? Na www nie widzę?
    > Mi sami nic nie przysłali.

    To mail do użytkowników intranetu TKTelekom
    --
    Teodor