  • 1. Data: 2016-08-12 19:25:14
    Temat: cd-r 800mb
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy taką płytą można rozwalić sobie nagrywarkę?
    kiedy tak, a kiedy nie?

  • 2. Data: 2016-08-12 20:35:33
    Temat: Re: cd-r 800mb
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 12 Aug 2016 19:25:14 +0200, platformowe głupki napisał(a):

    > kiedy tak, a kiedy nie?

    Tylko wtedy kiedy nadasz jej odpowiednią prędkość... Wiesz, E=mv^2/2
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 3. Data: 2016-08-12 22:40:17
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    > czy taką płytą można rozwalić sobie nagrywarkę?

    Dużo skuteczniejsza do tego celu jest raczej płyta chodnikowa

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"

  • 4. Data: 2016-08-13 11:25:19
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > Dużo skuteczniejsza do tego celu jest raczej płyta chodnikowa
    W/g dyrektywy eu uniwersalnym narzędziem do tego typu zastosowań jest
    młotek.

  • 5. Data: 2016-08-13 19:28:48
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > czy taką płytą można rozwalić sobie nagrywarkę?
    > kiedy tak, a kiedy nie?
    a gdzie "jebać euro"?

  • 6. Data: 2016-08-13 22:52:00
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2016-08-13 o 11:25, Marek pisze:

    > W/g dyrektywy eu uniwersalnym narzędziem do tego typu zastosowań jest
    > młotek.

    Przecież "obywatel PG" wyraźnie pytał o *płytę*!

  • 7. Data: 2016-08-14 10:26:32
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Kiedyś chodziły takie plotki, trzeba poszukać na starych grupach dyskusyjnych,
    najlepiej angielskojęzycznych.

    -----

  • 8. Data: 2016-08-17 11:25:44
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 13 Aug 2016 19:28:48 +0200, Jawi wrote:

    > a gdzie "jebać euro"?

    Jak gdzie? W odbyt ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 9. Data: 2016-08-17 18:04:29
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie prawda!
    europa zaleca dymanie ze wszystkich stron jednocześnie,
    wymaga to w moim pojęciu nielada powskich umiejętności...