  • 1. Data: 2016-08-07 21:40:40
    Temat: Czy istnieją tanie płyty główne dla Intele 6 generacji z PCI?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Szukam niedrogiej płyty głównej pod procesory Intela 6 generacji (złącze
    1151) i nie widzę ani jednej, która ma choć jedno złącze PCI.

    Czy producenci powariowali, czy o czymś nie wiem?

    --
    MN

  • 2. Data: 2016-08-07 22:51:50
    Od: "mk_102" <m...@u...pl>

    a.pl...

    Szukam niedrogiej płyty głównej pod procesory Intela 6 generacji (złącze
    1151) i nie widzę ani jednej, która ma choć jedno złącze PCI.

    Czy producenci powariowali, czy o czymś nie wiem?

    - Po prostu nie umiesz szukać: ASRock H110M-DVP cena 263 zł.
    MK

  • 3. Data: 2016-08-07 22:55:17
    Od: "mk_102" <m...@u...pl>

    Pozdrawiam
    MK
    Użytkownik "mk_102" napisał w wiadomości grup

[...]

    A tu masz jeszcze taniej:
    https://www.morele.net/plyta-glowna-asrock-h110m-dvp
    -h110-dualddr4-2133-sata3-dvi-d-sub-matx-h110m-dvp-8
    71351/
    MK

  • 4. Data: 2016-08-07 23:54:32
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces Marcin N <m...@o...pl> zwrócił błąd:
    > Szukam niedrogiej płyty głównej pod procesory Intela 6 generacji (złącze
    > 1151) i nie widzę ani jednej, która ma choć jedno złącze PCI.
    >
    > Czy producenci powariowali, czy o czymś nie wiem?

    Jaki chipset? W najtańszych z z170 PCI nieraz są, także w h170 czy h110.
    Żeby płyta miała PCI, to potrzebuje dodatkowego mostka PCIex-to-PCI, np.
    od Asmedii.

    Przykładowa tania płyta z PCI to Asus H110-PLUS. Tanich płyt z z170 i
    h170 w zasadzie nie ma w ogóle, nieważne czy z PCI czy bez. Ale niektóre
    z najtańszych mają PCI.

    Osobiście szukałem najtańszej płyty na z170 która by to miała, i
    znalazłem m.in. GA-Z170-HD3P. Ma całkiem sporo różnych złączy (chociaż
    nie wszystkie jakie można wymarzyć).

    --
    Saiko Kila
    Nasz sołtys na co dzień urzęduje w takiej dużej chacie w wiosce. A

  • 5. Data: 2016-08-08 08:12:34
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message
    > Szukam niedrogiej płyty głównej pod procesory Intela 6 generacji (złącze
    > 1151) i nie widzę ani jednej, która ma choć jedno złącze PCI.
    >
    > Czy producenci powariowali, czy o czymś nie wiem?

    Niedroga to moze nie jest ale jakos bardzo droga tez nie jest:

    Asus B150 PRO D3 Gaming

  • 6. Data: 2016-08-08 10:38:30
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    He, jak Ty odpowiadać :)

  • 7. Data: 2016-08-08 10:46:58
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-08-08 o 10:38, Jawi pisze:
    > W dniu 2016-08-07 o 22:55, mk_102 pisze:
    > He, jak Ty odpowiadać :)

    ...stwierdził Jawi, odpisując między wrotką a cytatem...

  • 8. Data: 2016-08-08 12:58:03
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-08-08 o 10:46, ww pisze:

    > ...stwierdził Jawi, odpisując między wrotką a cytatem...

    ups :)