  • 21. Data: 2002-06-21 11:01:22
    Temat: Re: cena sdi
    Od: "Jarek Zgoda" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Woyciech Wielogorski <r...@e...pl> napisał(a):

    > a w moim robia wszytko zeby popychac jak najwiecej - w wielu duzych miastach
    > nie mozna dostac SDI a tu, na prowincji, wciaz dowoza nowy sprzet ;-)

    Na mojej prowincji nie można, chociaż kolejka dochodzi już do wyporności
    półki (teraz jest ok. 110 osób). I co, zależy im? Nie widzę. Może dlatego, że
    nie ma konkurencji, bo żadnej firemce nie udaje się zebrać odpowiedniej
    ilości chętnych, którzy mieszkaliby blisko siebie.

    Zdrówko
    Jarek Zgoda

  • 22. Data: 2002-06-21 11:07:49
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    ja juz 3 miesiac czekam :-(

    --
    futszaK
    Uśmiechnij się, jutro będzie Lepper

  • 23. Data: 2002-06-21 11:07:54
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Fri, 21 Jun 2002 02:08:57 +0000 (UTC), Marek Wodzinski
    <m...@O...mamy.to> wrote:

    >a jakie wg. Ciebie jest prawdziwe lacze symetryczne, ktore sie nie
    >zatyka przy tcp???

    czy ethernet przy Neostradzie/DSL sie zatyka ???

    >poza tym zawsze mozesz uzywac protokolow bezpotwierdzeniowych i spokojnie
    >miec calkowita 'symetrycznosc' (cokolwiek to oznacza dla Ciebie i jak
    >daleka jest Twoja definicja od rzeczywistej).

    jesli sciagam plik (ida potwierdzenia) to jeszcze da się przeboleć,
    najgorszy zajgon się zaczyna jak usiłuje sciagac i wysylac
    jednoczesnie jakies pliki i to mnie wlasnie denerwuje w SDI i tego
    chcialbym sie wyzbyc zakladajac DSL-ke, a tutaj oczywiscie brak
    mozliwosci technicznych

    co za łosie

  • 24. Data: 2002-06-21 12:56:33
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Fri, 21 Jun 2002 11:01:22 +0000 (UTC), "Jarek Zgoda"
    <j...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >nie ma konkurencji, bo żadnej firemce nie udaje się zebrać odpowiedniej
    >ilości chętnych, którzy mieszkaliby blisko siebie.

    te firemki niech sie lepiej nie zabieraja za kablowanie tych co
    mieszkaja blizko siebie bo to jest ekonomicznie nieoplacalne z dwoch
    powodow bo koszty założenie netu przez firme beda zawsze wyzsze niz
    kosztu samozalozenia przez napaleńców-trzepakowców których obecnie nie
    brakuje.

    Budowaniem sieci dostepowych na najnizszym poziomie powinni zając się
    wlasnie napalency-trzepakowcy, a firmy jesli sa na tyle powazne to
    niech sie zajma dostarczanmiem sygnalu w/w mini-organizacja, jak nie
    sa w stanie to niech swoje pieniadze ulokuje gdzies indziej, a tą
    sprawa zajma sie wieksi procviderzy tacy jak TPSA, ktorym totalnie
    zwisa czy abonent udostepnia net dalej czy tez nie udostepnia.

  • 25. Data: 2002-06-21 12:58:41
    Od: m...@a...gda.pl (Marek Michalkiewicz)

    futszaK <f...@w...sitefinder.pl> wrote:
    :>adresów IP - mógłbym chcieć na przykład 512k + 5 IP, ale tak się nie da.
    :
    : ...osobiscie wolalbym 1-2Mbps i jeden IPk...

    Dlatego napisałem "na przykład" - ale tak jak chcesz też się nie da :)
    Niby prosta zmiana konfiguracji, urządzenia przystosowane - tylko brak
    usługi w cenniku... Ale pewnie będzie jako nowość w DSL++ :)))

    Marek

  • 26. Data: 2002-06-21 12:58:48
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Fri, 21 Jun 2002 00:15:45 +0000 (UTC), "WujkO" <w...@i...pl>
    wrote:

    >no tojak nie obniza ceny SDI to bedzie niezle wyklinana przez uzytkowników
    >ktorzy nie maja innego dojscia do i-netu jak SDI, ze mna na czele
    >przeciez to by?aby paranoja

    te gołodupiec, weż sie lepiej za ksiazki a nie z pierdoly, bo jak
    widze masz jeszcze mleko mamusi pod nosem i nie wiesz jak funkcjonowal
    Internet 2 lata temu, gdzie ludzie potrafili bulic po 500-1000zł
    miesiecznie za dial-up gdyz nie bylo innej mozliwosci.

    Nie bylo znizek po 18 (impuls cala dobe co 3 minuty) .nie bylo 30
    godzin, nie bylo 56k (predkosc maksymalna modemu 28,8, potem było
    33,6)

    Jak weszło SDI to ludziska ręce do Boga złożyli że wreszcie skończył
    się koszmar tykających impulsów.

  • 27. Data: 2002-06-21 12:58:53
    Od: "Artur Maśląg 'futrzak'" <f...@p...com>

    "futszaK" <f...@W...sitefinder.pl> napisał:
    (...)

> [...]
    > jednoczesnie jakies pliki i to mnie wlasnie denerwuje w SDI i tego
    > chcialbym sie wyzbyc zakladajac DSL-ke, a tutaj oczywiscie brak

    Dopiero co pisałeś, że nie masz ani SDI, ani Neo.

  • 28. Data: 2002-06-21 12:59:12
    Od: "Zrath" <z...@z...mine.nu>

    > czy ethernet przy Neostradzie/DSL sie zatyka ???

    a tu o co Ci chodziło ??

> [...]
    > jednoczesnie jakies pliki i to mnie wlasnie denerwuje w SDI i tego
    > chcialbym sie wyzbyc zakladajac DSL-ke, a tutaj oczywiscie brak

    hehe
    masz baaardzo ciekawe pojęcie symetryczności....
    a tak na marginesie - nie pisze sie 'zajgon' tylko 'sajgon' ( poczytaj
    troszkie w ksiazeczkach skad to sie wzieło... )

  • 29. Data: 2002-06-21 12:59:16
    Od: Krzysztof Dendra <k...@N...o2.pl>

    In article <aeruso$qrq$1@news.tpi.pl>, Jarp90 wrote:

    > Ciekawy jaki jest zasieg Neo, bo na Slasku to chyba jedynie w Katowicach
    > jest dostepna....

    Taa.. a w Chorzowie to i tak będę uszami klaskał z radochy jak wreszcie
    mi SDI podłączą..
    A Neo to za jakieś 5+? lat zapewne.. I to i tak jak będzie dobrze..

    pozdroofka
    Xyo

  • 30. Data: 2002-06-21 15:52:01
    Od: "WujkO" <w...@i...pl>

    > A czy ktoś Ci każe zakładać to drogie SDI? Przymusu nie ma.

    no a jakie inne wyjscie
    na modemie mam czytac grupy ??
    BTW sdi juz mam

    --