  • 11. Data: 2009-01-13 21:29:15
    Temat: Re: cenniki Landschaftow
    Od: "Kiss" <J...@i...pl>

    Mistrzu...zaadoptuj mnie i naucz robić takie zdjęcia...

  • 12. Data: 2009-01-13 23:02:19
    Od: "Legar" <h...@e...pl>

    Uważam że samo robienie zdjęć jest w pewnym sensie rzemiosłem.
    Artystą od fotografii staje się ktoś kto ma rzemiosło oraz dodatkowo -
    spostrzegawczość, wyobraźnię, wizję, bakcyla ...
    Ja jestem samcem i mi wielu tych cech brakuje (np. spostrzegawczość)...
    kobiety są w tym podobno lepsze.

    Nie wiem czy jesteś artystą, ale mi się podoba :-)
    A krowy biją wszystko, napisz jak je zrobiłeś jeśli to nie tajemnica, chyba
    były w ruchu?

    Robert

  • 13. Data: 2009-01-14 13:45:19
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 14 stycznia 2009 (00:02:19) napisano:

    > Nie wiem czy jesteœ artystš, ale mi się podoba :-)
    > A krowy bijš wszystko, napisz jak je zrobiłeœ jeœli to nie tajemnica, chyba
    > były w ruchu?

    Bardziej oczekiwalem porad odnosnie wycen niz pochwal ale dzeki :)
    Krowy: zachod slonca, wycieczka rowerowa, jakas laka, byly starasznie
    ciekawe, masa komarow, szeroki kat 10mm, hitech ND 0.6, kucnalem a one
    chyba byly bardzo zaciekawione, co chwile musialem uciekac do tylu oby
    mnie nie zdeptaly ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz

  • 14. Data: 2009-01-14 17:50:00
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Maciej K. aka Sesjusz" napisał
> [...]
    > ciekawe, masa komarow, szeroki kat 10mm, hitech ND 0.6, kucnalem a one
    > chyba byly bardzo zaciekawione, co chwile musialem uciekac do tylu oby

    Skoro już ustaliłeś, że na temat nie pogadasz ; ) to mam jeszcze jedno
    pytanie dotyczące Hitecha.
    Jak oceniasz ten filtr ?
    Uzywasz go w holderze Cokina ?
    Hitech jest lepszy od oryginalnych Cokinów ?

    adam

  • 15. Data: 2009-01-15 10:59:36
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 14 stycznia 2009 (18:50:00) napisano:

    > Hitech jest lepszy od oryginalnych Cokinów ?

    Montuje go na Holder Cokin P, z tego co pisali mi forumowi koledzy
    to Hitech jest dobry, widzialem tez z nim zdjecia wiec zainwestowalem
    w kilka filtrow hitech, niestety sierota jestem i 2 polamalem, musze
    znow nowe kupic :]

  • 16. Data: 2009-01-16 02:04:10
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

> [...]

    to Hitech jest dobry, widzialem tez z nim zdjecia wiec zainwestowalem
    w kilka filtrow hitech, niestety sierota jestem i 2 polamalem, musze
    ==================

    dzięki

    adam

  • 17. Data: 2009-01-16 06:54:54
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Tue, 13 Jan 2009 10:00:13 +0100, Maciej K. aka Sesjusz napisał(a):

    > Robie zdjecia hobbystycznie, ostatnio dostaje maile z prosba o wycene
    > moich prac krajobrazowych, zzazwyczaj zdjec nie sprzedawalem, z wielu
    > spraw najbardziej nurtujemnie jedna - cena, jaka jest przyzwoita
    > wycena cieszacego oko zdjecia krobrazowego (PLN) ? Zapewne chodzdzi
    > tu o wysokiej rozdzielczosci plik TIFF.

    Niestety w sferze sztuk kwestia cen zależy mocno od wyobraźnii nabywcy.
    Niektórzy chwalą Cię do niebiosa ale jak dojdą do wyceny to zapłacą Ci za
    meteriały. Niektórzy dostrzegający nawet minusy twoich dzieł mogą Ci
    zapłacić dobrą kasę.

    Cokolwiek Ci powien może być i za tanie a jednocześnie za drogie. W
    Wietnamie z tego co zorientowałem się średnie ceny podobnych dzieł wahają
    między 500 usd do 2000 usd. Co ciekawe czasem wyższe ceny powodują, że
    zdjęcia łatwiej się sprzedają.

    ceny dzieł sztuki mocno zależą również od sławy fotografa. Jeśli jesteś
    sławnym fotografem możesz sprzedać zdjęcie tablicy testowej ;-)))

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.