  • 11. Data: 2007-10-07 18:13:39
    Temat: Re: ceny... ?
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 07.10.2007 Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> napisał/a:
    > miesięcy, opłata instalacyjna 100 zł. Pomyślmy - niechby tą "radiolinią"
    > było Tsunami czy MT. Odliczmy średnią, rzeczoną wyżej opłatę antenową,
    > pozostanie zatem 600 zł przychodu miesięcznie , które spłaca graty Tsunami
    > lub MT po ok. 8 miesiącach. Zostają niecałe cztery miesiące - z efektywnym
    > przychodem 60 zł za Mb/s, czyli ugrywamy całe 2400 zł netto. Marża na tym na
    > moje - 10-12% to max. Zarobiliśmy zatem w skali roku 288 zł, czyli 24 zł
    > miesięcznie. Ja w czymś takim logiki raczej nie widzę, BSA chyba się
    > bardziej opłaca :P

    Przychody i zysk operacyjny musi rosnąć, aby firme dobrze sprzedać.

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, BGP

  • 12. Data: 2007-10-07 19:04:33
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Tomasz Paszkowski napisał:

    > Przychody i zysk operacyjny musi rosnąć, aby firme dobrze sprzedać.

    Jeśli miałby się powtórzyć scenariusz znany ze sprzedawania Futuro, znaczy
    się - tuż, tuż :)
    Futrzaki na krótko przed sprzedaniem (się) Netii też robiły dile pod wodą,
    byle klienta złapać.

    --
    TOM

  • 13. Data: 2007-10-07 19:21:44
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Futrzaki na krótko przed sprzedaniem (się) Netii też robiły dile pod wodą,
    > byle klienta złapać.

    Niestety, takie dile bardzo psuja rynek bo potem taki klient chce takie same
    lacze w podobnej cenie nie myslac w ogole o tym, ze operatorowi to wcale sie
    nie oplaca.

  • 14. Data: 2007-10-07 21:42:08
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

> [...]
    > się - tuż, tuż :)
    > Futrzaki na krótko przed sprzedaniem (się) Netii też robiły dile pod wodą,

    CDP od roku chyba jest na sprzedaż. Chciał kupić ATM, ale Pan Crowley chciał
    za dużo (było chyba nawet na polip-ie).

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, BGP

  • 15. Data: 2007-10-07 21:44:03
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 07.10.2007 ttt <t...@n...pl> napisał/a:

    > Niestety, takie dile bardzo psuja rynek bo potem taki klient chce takie same
    > lacze w podobnej cenie nie myslac w ogole o tym, ze operatorowi to wcale sie
    > nie oplaca.

    W TPSA można kupić w podobnej cenie (metro eth).

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, BGP

  • 16. Data: 2007-10-08 04:47:33
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > W TPSA można kupić w podobnej cenie (metro eth).

    10Mbps za 1000 zł?

  • 17. Data: 2007-10-08 04:48:44
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > CDP od roku chyba jest na sprzedaż. Chciał kupić ATM, ale Pan Crowley
    > chciał
    > za dużo (było chyba nawet na polip-ie).

    CDP juz dluzej niz rok jest na sprzedaz. Ale jak jak zawsze problemem jest
    cena, ktora sobie zyczy Crowley, ktorej nikt mu nie zaplaci.

  • 18. Data: 2007-10-08 09:21:47
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

    > BTW, doszły mnie słuchy, że CDP zaczyna robić deale, które są ewidentnie
    > "pod wodą".
    > Słyszałem bowiem o kontraktach 1000 zł/mies netto za 10 Mb/s łącza
    > symetrycznego do Internetu, z ostatnią milą na radiolinii, umowa na 12
    > miesięcy, opłata instalacyjna 100 zł.

    IMO osiedlówki u każdego operatora mają bardzo niskie ceny (tj. często nawet
    na granicy opłacalności), ale 10M za 1000 zł z dostępem po radiu to gruba
    przesada:)

    > Ja w czymś takim logiki raczej nie widzę, BSA chyba się bardziej opłaca :P

    Mam wrażenie, że BSA też cudem zyskowności nie jest, patrząc na ceny
    referencyjne UKE i promocje operatorów:)

    pozdr
    zasiu

  • 19. Data: 2007-10-08 10:19:00
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Wlochaty <i...@v...pl> wrote:
    > Wazylbym slowa... latwo jest kogos obrazac, gdy samemu ciezko zrozumiec
    > prosta rzecz...

    Ani słowem przecież nie obraził.

    p.

  • 20. Data: 2007-10-08 11:42:47
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

> [...]
    > moje - 10-12% to max. Zarobiliśmy zatem w skali roku 288 zł, czyli 24 zł
    > miesięcznie. Ja w czymś takim logiki raczej nie widzę, BSA chyba się

    Nikt 10mbit w tej cenie nie sprzeda a juz na pewno moja matka
    zywicielka ;) Oczywiscie mamy nowego LMDSa pt. Hughes, ktorym
    to mozna pogonic 10mbit w "ludzkiej cenie" ale na pewno nie
    1000zl za 10mbit. Niestety LMDS to max 6km od stacji bazowej.

    Michal W.