  • 1. Data: 2024-02-16 11:12:42
    Temat: charliplexing
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=OW_Sk_dbQm8

    jak wysterowac 100 LED za pomocą 16 pinowego uC ?
    :-)

    Ciekawa koncepcja - te same linie doprowadzone jednoczesnie na rzędy i
    kolumny macierzy LED.
    I uzywamy dodatkowo stanu Z portów.

    J.

  • 2. Data: 2024-02-16 14:43:11
    Temat: Re: charliplexing
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=OW_Sk_dbQm8
    >
    > jak wysterowac 100 LED za pomocą 16 pinowego uC ?
    > :-)

    Nie zagłębiałem się jeszcze, ale BigClive miał podobny film.

    https://www.youtube.com/watch?v=jkmCSRMicw4

    "Szkematik" od 5:07.

    To to samo?

    --
    Lekarka będąc za sprawą w urzędzie, zauważyła urzędnika, który śliniąc
    palce liczył otrzymaną właśnie pensję.

  • 3. Data: 2024-02-16 16:21:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Feb 2024 13:43:11 -0000 (UTC), Arnold Ziffel wrote:

    > Nie zagłębiałem się jeszcze, ale BigClive miał podobny film.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=jkmCSRMicw4
    >
    > "Szkematik" od 5:07.
    >
    > To to samo?

    Chyba tak, przy czym wlaściwy schemat to gdzies od 6:50.

    Czyli jak wysterować 3 cyfry po 7/8 segmentów,
    za pomocą 6 pin.

    Tylko ... gdzie oni znaleźli taki wyswietlacz ?
    Dziwaczne podłączone te LED - zrobiony na zamówienie,
    czy to się zrobiło modne, i teraz taki standard ?

    J.