  • 1. Data: 2024-02-17 10:34:18
    Temat: płytki u Ch
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    Czy w takim np. PCBWay (albo u innego) przejdą mniejsze płytki
    poskładane w jedną większą (<100x100mm)?
    Mam kilka zaprojektowanych płytek (i wykonanych domowym sposobem). ale
    są to płytki małe - szkoda zamawiać zwłaszcza, że większość ceny to
    przesyłka. Rozumiem, że jeśli złoże te płytki na jednym projekcie (i sam
    sobie później potnę), to przejdzie to jako jedna duża płytka?
    Nawet jeśli każda będzie ewidentnie osobną płytką z obrysem w warstwie
    opisu, 4-ema otworami montażowymi itp?
    Rozumiem. że jakieś frezowanie na osobne żeby później połamać nie przejdzie?
    A inne frezowanie typu wcięcie pod gniazdo albo antenę, albo izolacja?
    Oczywiście wiem, że wszystko się da, ale chcę się zmieścić w promocyjnej
    cenie.

    --
    Mirek.

  • 2. Data: 2024-02-17 11:09:37
    Temat: Re: płytki u Ch
    Od: Jacek Konieczny <j...@j...net>

    On 17/02/2024 10:34, Mirek wrote:
    > Czy w takim np. PCBWay (albo u innego) przejdą mniejsze płytki
    > poskładane w jedną większą (<100x100mm)?
    W JLCPCB mają oficjalny HOWTO do tego: w skrócie: nie robić nacięć czy
    dziurek do podzielenia, bo wtedy to liczą jako osobne płytki (panel),
    czyli bez promocji. Na silkscreen możesz sobie linie cięcia zaznaczyć,
    układy mogą być osobne, to już ich nie obchodzi.

    Sam tak zamówiłem sześć różnych projektów na jednej płytce 10x10cm i
    przyszło dokładnie tak jak zamówiłem. Potem sobie wycinałem co chciałem
    z tego.

    Jak się bierze trochę więcej niż te 5 sztuk w promocji, to już normalny
    własny panel z frezowaniem nie wychodzi wcale dużo drożej.

    Jacek