  • 131. Data: 2010-04-15 01:10:05
    Temat: Re: chcesz się ścigać ?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > ale za to:

    > szybko hehehehe
    >
    > Leczysz ich więc pewnie dobrym przykładem - to godne pochwały

    No właśnie...

  • 132. Data: 2010-04-15 23:11:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > Tak tylko się moze wydawać osobie patrzacej z boku.

    Z jednej strony przeszkadza Ci, że Adam, jak twierdzisz, próbuje Cię
    deprecjonować, a z drugiej robisz to samo sam sobie i to dużo
    skuteczniej. Nie widzę w tym żadnej logiki.

    > W rzeczywistości
    > adam dość mocno przeżywa każdą dyskusję, a zapędzony w "kozi róg" traci
    > nad sobą kontrolę i dochodzi do furii.

    Tak, tak, a potem toczy pianę z ust i przemienia się w wilkołaka.

    > Kiedy wie, że nie jest w stanie
    > wygrać z dyskutantem, a ten go gnoi na każdym kroku to staje się
    > agresywny, straszy sądem i wyzywa.

    Jakoś tego specjalnie nie zauważyłem. Jeśli któryś z Was jest agresywny
    na tej grupie to raczej Ty niż on.

    > W ten spoób adaś próbuje wpłynać na pozostałych dyskutantów, żeby
    > przestali wierzyć temu, przeciwko któremu występuje adaś.

    To zmień dyskutantów skoro tak łatwo na nich wpłynąć.

    > Bo to jest jedyny sposób na kolejne 2-3 miesiące spokoju :) Próbowałem
    > juz nie reagować to się tak rozbestwiał, że w bezczelny sposób
    > komentował każdą moją wypowiedź, która pozostawiona bez odpowiedzi mogła
    > by być traktowana przez czytających jako racja adasia.

    Jeśli rzeczywiście to robił to ośmieszał sam siebie, w czym Ci to
    przeszkadza?

    > On jest bardzo schematyczny i przewidywalny. Zdążyłem go dość dobrze
    > poznać i mechanizmy wg których działa. Wiem też w jaki sposób go
    > zmęczyć, aby mieć spokój przez dłuższy czas.
    > Co trochę dochodzi między nami do ostrej wymiany poglądów i zdań.
    > Prowadzimy wojny na kilku grupach przez kilka dni, po których nastaje
    > 2-3 miesiące spokoju :D

    Ta fascynacja nie wygląda zdrowo.

    > Przyjżyj się dokładniej jego wypowiedziom, nie tylko w stosunku do mnie,
    > a zrozumiesz o co tu chodzi i kim jest adaś i jakie sposopby na niego
    > najlepiej skutkują.

    W stosunku do mnie chyba nigdy nie był chamski, chociaż nieraz się z nim
    nie zgadzałem, a mój styl wypowiedzi trudno nazwać dyplomatycznym,
    dlatego jakoś trudno mi uwierzyć w to wszystko o czym piszesz.

    > Wiele wypowiedzi to śmieci. Nawet ta dyskusja między nami to śmieci,
    > które nie są związane z grupą, ani z tematem dyskusji, a jednak piszesz,
    > dyskutujesz nie zwracając na to uwagi, ze to są także śmieci. Dlaczego
    > niby to co ja generuję ma być złe, a to co Ty generujesz ma być dobre ?
    > Wiesz, czasami warto mieć wobec siebie więcej samokrytycyzmu.

    Ale moje śmieci to zabawne śmieci, a nie chamskie śmieci...

    --
    cokolwiek

  • 133. Data: 2010-04-16 00:20:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 15 Apr 2010 23:11:54 +0200, to napisał(a):

    [ciach]

    Jacuś ma po prostu chorą ambicję i żąda czołobitności przed tak wielkim
    specjalistą. Jacuś jajakoko (por. Fortele Jonatana Koota) [tu wstawic
    dowolne] zawsze wie, bo normy tak mu mówią. A on przepisuje co normy mówią
    i nawet się nie zastanowi dlaczego one tak, a nie inaczej ;)
    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 134. Data: 2010-04-16 20:55:35
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:a7r18hwzc373$.dlg@oldfield.org.pl...

> [...]
    > dowolne] zawsze wie, bo normy tak mu mówią. A on przepisuje co normy mówią
    > i nawet się nie zastanowi dlaczego one tak, a nie inaczej ;)

    Pokaż adasiu, pokaż jaki jesteś mądry :)

  • 135. Data: 2010-04-16 21:02:56
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > To zmień dyskutantów skoro tak łatwo na nich wpłynąć.

    Masz rację. Niniejszym więc to czynię :)
    Nie gniewaj się, ale po prostu nudzi mnie ta dyskusja z Tobą.
    Mam tylko jedną prośbę. Zanim wyrobisz sobie ostateczne zdanie na temat
    ludzi, postaraj się ich poznać i dowiedzieć co sobą reprezentują.