  • 1. Data: 2010-04-09 18:04:01
    Temat: szrot z częściami do peugeota 406 - wawa
    Od: PH <s...@w...pl>

    Czy moglibyście polecić jakiś szrot w okolicach lub w samej Warszawie,
    gdzie będę mógł wygrzebać sobie np. światełko bagażnika, albo silnik
    klapki nawiewu?

    --
    PH

  • 2. Data: 2010-04-09 19:00:46
    Temat: Re: szrot z częściami do peugeota 406 - wawa
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    Użytkownik "PH" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy moglibyście polecić jakiś szrot w okolicach lub w samej Warszawie,
    > gdzie będę mógł wygrzebać sobie np. światełko bagażnika, albo silnik
    > klapki nawiewu?

    http://www.skladczesci.neostrada.pl/

    Byłem. widziałem, kupowałem nie raz. Głównie "francuzami" się zajmują.

    Pozdrawiam
    p.

  • 3. Data: 2010-04-09 19:54:07
    Od: PH <s...@w...pl>

    Paweł W. pisze:
    > Użytkownik "PH" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://www.skladczesci.neostrada.pl/
    >
    > Byłem. widziałem, kupowałem nie raz. Głównie "francuzami" się zajmują.

    Bardzo dziękuję.

    PH

  • 4. Data: 2010-04-09 19:59:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    PH pisze:
    > Czy moglibyście polecić jakiś szrot w okolicach lub w samej Warszawie,
    > gdzie będę mógł wygrzebać sobie np. światełko bagażnika, albo silnik
    > klapki nawiewu?

    Tylko nie przeplac za ta lampke, w ASO nowa kosztuje niecale 18PLN.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 5. Data: 2010-04-10 02:43:35
    Od: PH <s...@w...pl>

    DoQ pisze:

    > Tylko nie przeplac za ta lampke, w ASO nowa kosztuje niecale 18PLN.

    ASO najbliżej powiedziało, że nie ma, ale takie drobnice to bierze z
    al. Krakowskich 7. Tam mi strzelili 70zł.

    --
    PH

  • 6. Data: 2010-04-10 12:19:47
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > Tylko nie przeplac za ta lampke, w ASO nowa kosztuje niecale 18PLN.

    A tak wogóle to co się w takiej lampce może zepsuć oprócz żarówki?
    Zaśniedziałe przewody, styki?

    Pozdrawiam
    p.

  • 7. Data: 2010-04-10 12:27:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Apr 2010 12:19:47 +0200, Paweł W. wrote:

    >A tak wogóle to co się w takiej lampce może zepsuć oprócz żarówki?
    >Zaśniedziałe przewody, styki?

    No coz, wlasnie ogladam lampke od mondeo.
    Wilgoc sie dostala, blaszki zasniedzialy, plastik rozsadzily,
    przekorodowaly na wylot, konstrukcja wybitnie nieserwisowa, a nowej
    kupic nie mozna.

    J.

  • 8. Data: 2010-04-10 12:35:00
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > No coz, wlasnie ogladam lampke od mondeo.
    > Wilgoc sie dostala, blaszki zasniedzialy, plastik rozsadzily,
    > przekorodowaly na wylot, konstrukcja wybitnie nieserwisowa, a nowej
    > kupic nie mozna.

    Nie rozmawiajmy o mondeo (mk2 jest ok) czy focusach bo tam wszystko
    śniedzieje i się rozpada, ja się pytam o normalne samochody :)

    Pozdrawiam
    p.

  • 9. Data: 2010-04-10 16:28:01
    Od: PH <s...@w...pl>

    Paweł W. pisze:

    > A tak wogóle to co się w takiej lampce może zepsuć oprócz żarówki?
    > Zaśniedziałe przewody, styki?

    Po prostu może się zatrzask wyłamać z obudowy podczas (jakby nie patrzeć
    nieumiejętnego) wyjmowania i się już taka lampka denerwująco majta na
    przewodzie w bagażniku ;)

    --
    PH

  • 10. Data: 2010-04-10 16:44:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    PH pisze:

    > ASO najbliżej powiedziało, że nie ma, ale takie drobnice to bierze z
    > al. Krakowskich 7. Tam mi strzelili 70zł.

    Sprobuj dopasowac do 406 po FL, do niej kosztuje 18pln :)

    Pozdrawiam
    Pawel