  • 21. Data: 2005-09-20 23:01:07
    Temat: Re: chello 1Mbps
    Od: "Lost0" <l...@o...pl>

    > w takim razie chcialabym sie dowiedziec ile Mb posiada np. 1 film albo
    plyta
    > muzyczna.
    > jaki limit jest w chello na sciagane pliki? jak to sie ma do uzywania
    skypa?
    > i wreszcie co sie dzieje gdy wyczerpie ten limit? - nie mam polaczenia z
    > netem?
    > te pytania spedzaj mi sen z powiek.

    http://chellopl.one.pl/ , tam masz i FAQ, bramke do grupy dyskusyjnej
    chello oraz forum. Zycze milej lektury.

  • 22. Data: 2005-09-21 05:55:24
    Od: "Mariusz 'Craig' C." <craig_@_ceti.pl>

    Tako rzecze ren <a...@p...pl>:
    > w takim razie chcialabym sie dowiedziec ile Mb posiada np. 1 film albo plyta
    > muzyczna.
    > jaki limit jest w chello na sciagane pliki? jak to sie ma do uzywania skypa?

    Limit jest tylko na download, upload zlicza, ale nie liczy się do
    ogólnego limitu. Możesz ściągnąć 15GB danych na miesiąc.

    > i wreszcie co sie dzieje gdy wyczerpie ten limit? - nie mam polaczenia z
    > netem?

    Masz. Przycięte do 32kbps. ;-)

    PS. Odpowiadamy pod postem.

    --
    Cybernetic Robotic Android Intended for Gratification
    mailto:craig AT ceti.pl | pgp: 0x0E81A915 | rlu: #376398

  • 23. Data: 2005-09-21 07:42:22
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako ren <a...@p...pl> w artykule
    <news:dgpvd3$jto$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

    > w takim razie

    W takim razie powinnaś zapoznać się z materiałami zgromadzonymi na
    <http://evil.pl/pip/>, bo wygląda na to, że nie bardzo wiesz, gdzie
    trafiłaś.

    > te pytania spedzaj mi sen z powiek.
    > jesli mozecie mi pomoc to fajnie.

    Proszę bardzo: skoro wiesz, co to jest "antyspam", to inne hasła też pewnie
    nie sprawią Ci trudu, a będą co najmniej tak samo przydatne. Tu masz ich
    listę na dobry początek:
    - netykieta;
    - lista grup i ich opisy;
    - konfiguracja czytnika (OE - Outlook Express);
    - sztuka zadawania pytań;
    - samodzielność;
    - wyszukiwarka.
    Jeśli zapoznasz się z tymi hasłami, pomożesz sobie i będziesz mogła liczyć
    na pomoc innych. Jeśli nie chcesz się wysilać i wolisz marudzić - możesz
    liczyć, że inni zrobią to samo (już to robią).
    Rzeczy, o które tu pytasz, masz w zasięgu ręki. Możesz je sama znaleźć, nie
    czekając, aż ktoś zechce poświęcić swój czas. Wystarczy zadawać właściwe
    pytania we właściwy sposób i we właściwym miejscu.
    Google Twoim Przyjacielem.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 24. Data: 2005-09-21 08:23:23
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    ren <a...@p...pl> wrote:
    > dlaczego na wprost postawione pytanie nie moge uzyskac prostej i rzeczowej
    > odpowiedzi?
    Nie szanujesz nas, my nie musimy Ciebie. Zacznij normalnie cytować,
    odpowiadać...

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 25. Data: 2005-09-21 21:05:59
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 20 Sep 2005 23:11:15 +0200, użyszkodnik "ren"
    <a...@p...pl> napisał:

    > chlopaki
    > czy ja w koncu sie dowiem jakie sa za a jakie przeciw chello 1Mbps?
    > w porownaiu oczywiscie z sdi bo idsl jest cenowo niekonkurencyjny.

    sdi jest swiadczone z wykorzystaniem technologii idsl czyli w wielkim
    uproszczeniu moza powiedziec ze to to samo :P

    --
    futszaK
    601061867 (61)6222647

  • 26. Data: 2005-09-21 22:08:43
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    futszaK pisze:

    > sdi jest swiadczone z wykorzystaniem technologii idsl czyli w wielkim
    > uproszczeniu moza powiedziec ze to to samo :P

    Ale Ty mądry jesteś. Tyle, że nikt nie używa tego skrótu w odniesieniu
    do SDI, a za to czesto w odniesieniu do internetdsl (pomogę: 'i' od
    'internet'). Nawet sama TPSA. :)

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 27. Data: 2005-09-22 07:08:34
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 22 Sep 2005 00:08:43 +0200, użyszkodnik Neas <n...@n...invalid>
    napisał:

    > Ale Ty mądry jesteś. Tyle, że nikt nie używa tego skrótu w odniesieniu
    > do SDI, a za to czesto w odniesieniu do internetdsl (pomogę: 'i' od
    > 'internet'). Nawet sama TPSA. :)

    jak to nie uzywa ???
    na tabliczce znamionowej przyklejonej do terminala jest wyraźnie
    napisane IDSL. Zrobić fotke i podesłać czy Szanowny Kolega uwierzy mi
    na słowo ???

    idąc dalej Twoim tokiem rozumowiania zaczniemy akceptować podawanie
    prędkości w megabajtach co usiłuja czynic co mniej świadomi
    użyszkodnicy czy tani pracownicy telekomów (to w odniesieniu do zdania
    "Nawet sama TPSA."

  • 28. Data: 2005-09-22 09:53:38
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    futszaK pisze:

    > jak to nie uzywa ???
    > na tabliczce znamionowej przyklejonej do terminala jest wyraźnie
    > napisane IDSL. Zrobić fotke i podesłać czy Szanowny Kolega uwierzy mi
    > na słowo ???

    Czyli kto używa? Naklejka i futszak?

> [...]
    > prędkości w megabajtach co usiłuja czynic co mniej świadomi
    > użyszkodnicy czy tani pracownicy telekomów (to w odniesieniu do zdania

    Nie, to nie jest mój tok rozumowania.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 29. Data: 2005-09-23 19:51:24
    Od: DarekB <d...@g...pl>

    ren wrote:
    > pytam poniewaz nie mialam do czynienia z innym niz stale a nie jestem z
    > branzy.
    > jakie wady niesie ze soba brak stalego IP?
    > dlaczego na wprost postawione pytanie nie moge uzyskac prostej i rzeczowej
    > odpowiedzi?

    Wyobraź sobie ze numer twojej komórki jest zmienny - jekie to mialoby
    wady i ew. zalety ? oceń sam.

  • 30. Data: 2005-09-23 19:54:08
    Od: Krzysztof Książek <m...@o...pl>

    DarekB napisał(a):

    > Wyobraź sobie ze numer twojej komórki jest zmienny - jekie to mialoby
    > wady i ew. zalety ? oceń sam.

    Doskonałe porównanie. Perfekcyjne wprost. No bo przecież każdy będzie
    serwery stawiał... Mam chello, korzystam z netu. To że net ma
    utrudnienia w korzystaniu ze mnie jakoś mi nie przeszkadza. Głównie
    dlatego że i tak żadnych usług na zewnątrz nie mam ochoty udostępniać.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof Książek