  • 1. Data: 2003-10-25 12:25:56
    Temat: cięcie połączeń głosowych z Polski ?
    Od: crazy bejbi <s...@t...pl>

    Witam,

    Od kilku dni próbuję połączyć się głosowo za pomocą komunikatora MSN z
    bratem, który jest w Chicago.
    Próbowałem z InternetDSL i Neo+ z TPSA
    Niestety nie działa.
    Oba łącza są na stałym IP, obraz z kamery chodzi płynnie - zatem to nie
    przepustowość łącz ...

    To samo połączenie głosowe działa na łączach uczelnianych, tj.
    sprawdzane z KUL-u w Lublinie i Politechniki Czestochowskiej.

    Czy to nie TPSA coś przycina na swoich łączach ze światem ?

    Wojtek

    --
    ==== UWAGA: adres w nagłówku jest spamtrapem ===
    =====nigdy na niego nic nie wysyłaj ============

  • 2. Data: 2003-10-26 00:53:40
    Temat: Re: cięcie połączeń głosowych z Polski ?
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>

    Witam,

    > To samo połączenie głosowe działa na łączach uczelnianych, tj.
    > sprawdzane z KUL-u w Lublinie i Politechniki Czestochowskiej.
    > Czy to nie TPSA coś przycina na swoich łączach ze światem ?

    Nie sadze. Na pewno nikt nie da Ci odpowiedzi, bo nie napisales
    kompletnie zadnych szczegolow!
    Jaki system, jaki sprzet, jakie oprogramowanie, na jakich portach
    dziala itp.
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 3. Data: 2003-10-26 19:42:31
    Od: "news.ipartners.pl" <t...@o...pl>

    Spróbuj innych komunikatorów.

  • 4. Data: 2003-10-29 17:04:14
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    crazy bejbi wrote:
> [...]
    > sprawdzane z KUL-u w Lublinie i Politechniki Czestochowskiej.
    >
    > Czy to nie TPSA coś przycina na swoich łączach ze światem ?

    sprobuj speekfreely
    www.fourmilab.ch >>>> speekfreely

    dziala bardzo dobrze
    uzywalem go za firewallem wiec musialem iptablesami pacnac kilka linijek

    zyga
    --
    Zygmunt M. Zarzecki

    then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with
    Bass Boost and all the music is free. - unknown

  • 5. Data: 2003-10-29 19:17:42
    Od: Szymon Dowkontt <s...@f...polbox.pl>

    Hello

    > Od kilku dni próbuję połączyć się głosowo za pomocą komunikatora MSN z
    > bratem, który jest w Chicago.
    > Próbowałem z InternetDSL i Neo+ z TPSA
    > Niestety nie działa.

    Eeee... Ja mam IDSL, codziennie rozmawiam anglia (wdzwaniane BT) i nie mam
    zadnych problemow. Moze problem tkwi w Chicago? Jakis personal firewall?

    --
    Szymon Dowkontt