  • 1. Data: 2003-10-27 12:43:57
    Temat: www.cucoo.net - czy ktośkorzysta z ich usług
    Od: "TomaSz." <c...@W...pl>

    W końcu. po latach internetowej suszy przy ul. Gajowickiej w centrum Wrocławia
    pojawił się ktoś oprócz tepsy, kto oferuje dostęp do internetu www.cucoo.net -
    witamy w 21 wieku ;-)
    Mam pytanie - czy ktoś już korzystał z ich usług - jak jest z rzeczywistym
    transferem, jakością połączenia i ogólną solidnością firmy (np. jak reagują na
    klienta, który zgłasza reklamacje).

    --
    TomaSz.
    ===================================

  • 2. Data: 2003-10-27 15:51:17
    Temat: Re: www.cucoo.net - czy ktośkorzysta z ic
    Od: Mateusz Pronobis <m...@r...WYTNIJ-TOnet>

    TomaSz. wrote:
> [...]
    transferem, jakością połączenia i ogólną solidnością firmy (np. jak reagują na

    ja tylko moge powiedziec ze szukaja tez klientow w okolicach katowic;)
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-10-27 18:14:32
    Temat: Re: Re: www.cucoo.net - czy ktośkorzysta z ic
    Od: Jaroslaw Puchala <y...@N...SPAM.yarwa.no-ip.org>

    On Mon, 27 Oct 2003 15:51:17 +0000 (UTC), Mateusz Pronobis
    <m...@r...WYTNIJ-TOnet> wrote:
> [...]
    pojawił się ktoœ oprócz tepsy, kto oferuje dostęp do internetu www.cucoo.net -
    witamy w 21 wieku ;-)
    transferem, jakoœciš połšczenia i ogólnš solidnoœciš firmy (np. jak reagujš na
    klienta, który zgłasza reklamacje).

    > ja tylko moge powiedziec ze szukaja tez klientow w okolicach katowic;)
    > pozdrawiam

    A można prosić o poprawne kodowanie i zawijanie wierszy na 80 znakach??

    Takie moje 2 gr.

    --
    Jaroslaw Puchala yarwa (at) yarwa (dot) no-ip (dot) org
    "Ważniejsze jest robić to, co się powinno robić niż robić dobrze, to co

  • 4. Data: 2003-10-28 10:02:40
    Temat: Re: www.cucoo.net - czy ktośkorzysta z ich usług
    Od: hahah <h...@H...ahaha>

    To nie jest problem polskiego internetu. Rozumiem, ze nie wiedzial o tym piszacy, bo
    w sieci jest "lameriady", ale ze moderator nie wycina takich postow? Chyba czas na
    odmoderowanie grupy.

    "TomaSz." wrote:

    > W ko?cu. po latach internetowej suszy przy ul. Gajowickiej w centrum Wroc?awia
    pojawi? si? ktoœ oprócz tepsy, kto oferuje dost?p do internetu www.cucoo.net -
    witamy w 21 wieku ;-)
    > Mam pytanie - czy ktoœ ju? korzysta? z ich us?ug - jak jest z rzeczywistym
    transferem, jakoœci? po??czenia i ogóln? solidnoœci? firmy (np. jak reaguj? na
    klienta, który zg?asza reklamacje).

  • 5. Data: 2003-10-28 10:03:21
    Temat: Re: www.cucoo.net - czy ktokorzysta z ich usług
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

> [...]
    transferem, jakością połączenia i ogólną solidnością firmy (np. jak reagują

    -----------

    hej,
    miałem kiedyś z nimi do czynienia chyba z 5 lat temu w katowicach. Mieli
    biuro w okolicy TPSA na francuskiej, a dokladnie tam gdzie jest polkomtel, w
    jedyn z budynków na parterze.
    Własciciel/prezes/szef jest austriakim i ma strasznie dziwne pomysły.

    Wtedy, n lat temu chciał dostarczać internet praktycznie dla całego GOP'u,
    juz DWDM'a kupował, juz był na progu, juz witał się z gąską..... fakt,
    lezało u niego jakieś duze cisco z modułem DLSAM, ale podobno wypożyczone.
    Pozatem pisali własną przeglądarke www, ktorą to klient miał podobno musieć
    instalować i tylko z niej korzystać - a chodziło o reklamy.
    Ogolnie cała masa koncepcji, wiele z nich "baaardzo dziwnych" :)
    z tego co widze to jest to to samo co www.cucoo.pl

    Nie wiem dlaczego facet chce się wpieprzać w śliski interes jakim jest
    providerowanie po 802.11, ale ok, miłej zabawy.

    Marcin

  • 6. Data: 2003-10-28 21:17:30
    Temat: Re: www.cucoo.net - czy ktooekorzys
    Od: Mateusz Pronobis <m...@r...WYTNIJ-TOnet>

    hahah wrote:
> [...]
    bo w sieci jest "lameriady", ale ze moderator nie wycina takich postow? Chyba czas

    Ta lemariada pisze NAD postami.
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-10-29 09:26:11
    Temat: Re: www.cucoo.net - czy ktokorzysta
    Od: Mateusz Pronobis <m...@r...WYTNIJ-TOnet>

    > Nie wiem dlaczego facet chce się wpieprzać w ?liski interes jakim jest
    > providerowanie po 802.11, ale ok, miłej zabawy.
    >
    > Marcin

    Mialem okazje rozmawiac telefonicznie z prezesem/szefem powiedzial mi ze teraz
    koncetruje sie na przejmowaniu sieci lokalnych w mojej okolicy
    (bedzin/sosnowiec/dg).Kilka blokow od mojej sieci znalazl klientow ale troszke
    mnie zaskoczyl bo z rozmowy wynikalo ze ma wszytsko zapiete na ostatni guzik a
    siec tam zrobil na bloku tzn kable puszczone sa na zewnatrz kolo okien , troszke
    dziwnie to wyglada jka na profesjonalna firme, pomijajac to ze spoldzielnia na
    to nie pozwala.

    pozdrawiam
    Mateusz

  • 8. Data: 2003-11-05 00:41:02
    Od: Marcin <z...@g...pl>

    TomaSz. wrote:

> [...]
    > rzeczywistym transferem, jakością połączenia i ogólną solidnością firmy
    > (np. jak reagują na klienta, który zgłasza reklamacje).

    Firma jest troche dziwna.. Jesli ktos chce zalozyc od nich lacze to
    jeszcze musi znalezc oprocz siebie przynajmniej 20 osob w okolicy, a
    jesli znajdzie sie juz ta minimalna liczba chetnych to lacza ich w siec
    lokalna, przy czym ta siec lokalna wyglada tak jak ja to zakladalem z
    sasiadem 5 lat temu w stylu od parapetu do parapetu po zewnetrznej
    czesci budynku i kto wie czy ktos w ogole zalatwia jakies pozwolenia od
    administracji.. tak chyba nie postepuja profesjonalisci? Poza tym bardzo
    unikaja odpowiedzi na temat predkosci i jakosci lacza.. Kto wie czy nie
    wyglada to tak, ze biora od tepsy DSL/neo na blok, stawiaja router i
    podlaczaja ludzi.. W kazdym badz razie ja nie mialem z nimi kontaktu,
    tylko gdzies w okolicy zamieszkania mojego znajomego mieli zakladac
    jakies lacza i zostawili ulotki, a on sie tym zainteresowal.

  • 9. Data: 2003-11-08 12:51:00
    Od: "AK" <a...@e...gov>

    > Nie wiem dlaczego facet chce się wpieprzać w śliski interes jakim jest
    > providerowanie po 802.11, ale ok, miłej zabawy.

    Widocznie ma spozniony zaplon o jakies 2 lata.
    1. 802.11 chocby nie wiem jak chwalic to badziew do zastosowan ISP
    2. Raczej nikle szanse poprawnej pracy ich lacz, widzialem juz nie jedno
    wdrozenie 802.11 i niestety utwierdzilo mnie to w przekonaniu ze dopoki
    nie wykupisz sobie w urcie pasma *only for you* za odpowiednia cene i
    nie kupisz do tego sprzetu stworzonego dla ciebie to mozna zapomniec
    o powaznym internecie.
    3. Przy dzisiejszym nasyceniu rynku tego typu uslugami oraz cenie neo+/idsl
    nie wroze im dobrze.

    --
    AK