eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2010-07-19 13:26:34
    Temat: Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ?
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Witam kupilem w sklepie mot. komplet sprzeglo luka do escorta (500zl)
    zawiozlem do mechanika, a on twierdzi ze owszem jest to nowe sprzeglo ale po
    regeneracji
    a za "oryginał" to trzeba dac min 6 stowek. Mozliwe to ???

    A jesli faktycznie po regeneracji to na czym to niby mialoby polegac
    - na moje oko nic nie widac, a jedyne co przychodzi mi do glowy to ew. moglaby
    byc wymieniana srodkowa czesc sprezyna docisk ?
    w kazdym badz razie mam fakture i nadzieje ze wszystko bedzie OK

    Pozdrawiam


  • 2. Data: 2010-07-19 13:41:39
    Temat: Re: Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ?
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    > w kazdym badz razie mam fakture i nadzieje ze wszystko bedzie OK

    regenerowane zuszywa się 40-60% szxybciej

    jk


  • 3. Data: 2010-07-19 14:05:42
    Temat: Re: Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 19 Jul 2010 13:26:34 +0200, Waldek napisał(a):

    > Witam kupilem w sklepie mot. komplet sprzeglo luka do escorta (500zl)
    > zawiozlem do mechanika, a on twierdzi ze owszem jest to nowe sprzeglo ale po
    > regeneracji
    > a za "oryginał" to trzeba dac min 6 stowek. Mozliwe to ???
    >
    > A jesli faktycznie po regeneracji to na czym to niby mialoby polegac
    > - na moje oko nic nie widac, a jedyne co przychodzi mi do glowy to ew. moglaby
    > byc wymieniana srodkowa czesc sprezyna docisk ?

    Jeżeli fabryczna regeneracja, to zostaje obudowa docisku i pierścień
    sprzęgła. Zakładają nowe sprężyny i nowe okładziny i malują.

    Sam kiedyś kupowałem takie i była to najtańsza opcja na rynku:
    oryginał w ASO - 1400 za kompletne
    zamienniki - 900-1600 zł, najtańszy firmowy zamiennik - ~1000 zł
    oryginał regenerowany w fabryce, w ASO - 750 zł
    Przy czym oryginał i regenerowany w zasadzie nie do odróżnienia, wszystko
    pomalowane porządnie, z wszystkimi nowymi oznaczeniami Valeo.
    PODOBNO (ale z dużym naciskiem na podobno) bieżnia docisku nie jest
    wymieniana, tylko toczona i wygładzana, co w zasadzie ma minimalne
    znaczenie, bo i tak zużywa się głównie okładzina sprzęgła a nie bieżnia
    docisku. Przy kosztach robocizny i tak nie opłaca się wymieniać tylko
    sprzęgła, bo jak pieprznie słoneczko, to będziesz w czarnej....

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"


  • 4. Data: 2010-07-19 17:37:15
    Temat: Re: Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ?
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-19 13:26, Waldek wrote:
    > Witam kupilem w sklepie mot. komplet sprzeglo luka do escorta (500zl)
    > zawiozlem do mechanika, a on twierdzi ze owszem jest to nowe sprzeglo
    > ale po regeneracji
    > a za "oryginał" to trzeba dac min 6 stowek. Mozliwe to ???
    >
    > A jesli faktycznie po regeneracji to na czym to niby mialoby polegac
    > - na moje oko nic nie widac, a jedyne co przychodzi mi do glowy to ew.
    > moglaby byc wymieniana srodkowa czesc sprezyna docisk ?
    > w kazdym badz razie mam fakture i nadzieje ze wszystko bedzie OK
    >
    > Pozdrawiam
    >

    LUK z tego co wiem, zajmuje się tylko regeneracją, ale robi to bardzo
    dobrze. Jednak jak masz różnicę 100 zł w stos do oryginału to nie wiem
    nad czym Ty się zastanawiasz... Zrób raz a porządnie, bo zwalanie
    skrzyni jest chyba bardziej kosztowne niż 100 zł...

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: