  • 1. Data: 2010-07-19 14:10:54
    Temat: dziura z papierosa w fotelu :/
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    co można zrobić z wypaloną dziurą papierosem w fotelu z obiciem materiałowym
    (zwykły materiał - nie welur), kiedyś widziałem w niemieckiej TV coś na
    zasadzie usług 'car detailing' gdzie facet miał kawałeczki materiałów,
    dobierał, kleił i efekt naprawy był doskonały, podejrzewam że u nas nikt
    takich rzeczy nie robi?
    dzięki za podpowiedzi,

    brat

  • 2. Data: 2010-07-19 14:54:06
    Temat: Re: dziura z papierosa w fotelu :/
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    bratPit[pr] wrote:

> [...]
    > kawałeczki materiałów, dobierał, kleił i efekt naprawy był doskonały,
    > podejrzewam że u nas nikt takich rzeczy nie robi? dzięki za

    Pewnie że robi. Poszukaj pod kątem tego właśnie car detailingu.

    www.car-spa.pl

    www.autosparepair.pl

    I inne tego typu.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2010-07-19 15:03:58
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Pewnie że robi. Poszukaj pod kątem tego właśnie car detailingu.
    >
    > www.car-spa.pl
    >
    > www.autosparepair.pl
    >
    > I inne tego typu.

    dzięki, rzeczywiście googlałem i znalazłem jeszcze jedno miejsce w Krakowie
    http://www.carnauba.pl/kontakt.html
    czyli nie jesteśmy w lesie pod względem takich usług jak mogło by się
    wydawać,

    brat

  • 4. Data: 2010-07-19 15:05:08
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    mały Ps.
    naprawa 1 dziurki po papierosie w fotelu 100zł, pozostaje się umówić na
    termin i zobaczyć efekty :-)

    brat

  • 5. Data: 2010-07-19 15:49:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    bratPit[pr] wrote:

> [...]
    > kawałeczki materiałów, dobierał, kleił i efekt naprawy był doskonały,
    > podejrzewam że u nas nikt takich rzeczy nie robi?

    Prawdopodobnie najtaniej będzie poszukać na allegro używanego siedziska/
    oparcia z tą samą tapicerką i sobie wymienić.

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-07-19 15:54:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    bratPit[pr] wrote:

    > naprawa 1 dziurki po papierosie w fotelu 100zł, pozostaje się umówić na
    > termin i zobaczyć efekty :-)

    Ja kupiłem używane welurowe siedzisko w idealnym stanie za 30 zł... do
    większości popularnych aut da się bez problemu znaleźć na Allegro w
    podobnej cenie.

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-07-19 15:57:14
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Prawdopodobnie najtaniej będzie poszukać na allegro używanego siedziska/
    > oparcia z tą samą tapicerką i sobie wymienić.

    sprawdzałem tę opcję :-)
    naprawa fotela 100zł a ponieważ nie można znaleźć pojedynczego fotela to
    komplet ładnych siedzeń od 500zł w górę (praktycznie bliżej 1kzł),

    brat

  • 8. Data: 2010-07-19 15:59:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    bratPit[pr] wrote:

    > sprawdzałem tę opcję :-)
    > naprawa fotela 100zł a ponieważ nie można znaleźć pojedynczego fotela to
    > komplet ładnych siedzeń od 500zł w górę (praktycznie bliżej 1kzł),

    To masz pecha. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-07-19 15:59:46
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > To masz pecha. ;-)

    złośliwiec ;-)

    brat

  • 10. Data: 2010-07-19 16:16:09
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2010-07-19 14:10, bratPit[pr] pisze:

    > co można zrobić z wypaloną dziurą papierosem w fotelu z obiciem
    > materiałowym (zwykły materiał - nie welur)

    Proponuję poszukać "cerowanie artystyczne" lub "cerowaczka". Zwykle
    trzeba zanieść tkaninę do punktu, ale może być, że cerowaczka się
    pofatyguje do auta.