  • 1. Data: 2014-02-18 08:46:19
    Temat: co do nowej waty...
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    Cześć,
    wedle nowych zmian, dzięki którym będę musiał wypełniać jakąś
    kilometrówkę na samochody firmowe (nie wiem jeszcze jak ma wyglądać czy
    też co zawierać) pomyślałem że przepisy zmieniają się na lepsze - w
    końcu będę mógł zadeklarować, że osobówka służy mi do pracy i normalnie
    (no prawie normalnie, bo ze zwiększoną ilością papierologii) odliczać
    watę od paliwa... ale nie, mimo tego że będą pewnie mocno kontrolować
    auta zadeklarowane wyłącznie do użytku służbowego, to do takiego celu
    nie mogę zadeklarować dowolnego auta, np. kombi, nadal musi mieć kratę,
    jedyne co to przy jakimkolwiek aucie będę musiał udowadniać że nie
    jestem wielbłądem...
    Przecież jak auto jest dwuosobowe i ma kratę to jakie jest
    prawdopodobieństwo użytku prywatnego? Przecież powinno być dokładnie
    odwrotnie - auta które do tej pory miały VAT-1 powinny mieć możliwość
    odliczania pełnej waty bez zbędnej papierologii, a pozostałe można by
    zadeklarować do użytku wyłącznie służbowego i wypełniać da nich jakieś
    ewidencje...
    Idą zmiany na lepsze :)

    Łukasz