  • 1. Data: 2013-08-28 20:26:01
    Temat: co powoduje drgania jak nie koła?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    mam nie dawno zakupioną Xsarę picasso. Koła na "maszynie" do wyważania
    były proste, opony nowe, (teraz mają 2 tyś km) oczywiście wyważone,
    ciężarki takie 2-3 cm nie jakieś kobyły dwa razem. do 80 km/h nic nie
    czuć, koło setki już jest coś nie teges, 120 wyraźnie rzuca, ale nie
    tyle kierownica na boki, co jakby całym autem. przy 150km/h były takie
    drgania ze uchwyt telefonu wpadł w drgania rezonansowe i chciał mi wybić
    szybę przednią!
    Co do cholery moze dawać taki efekt? Auto ma 9 lat, przeszłość nieznana,
    nie chcę szukać po omacku
    ToMasz

  • 2. Data: 2013-08-28 21:32:39
    Temat: Re: co powoduje drgania jak nie koła?
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:521e40b7$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > przednią!
    > Co do cholery moze dawać taki efekt? Auto ma 9 lat, przeszłość nieznana,

    Mnie raz pomogła zmiana zakładu wyważającego.
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    że we wszystkim przesadzamy :(

  • 3. Data: 2013-08-28 21:34:17
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-08-28 20:26, ToMasz pisze:
> [...]
    > szybę przednią!
    > Co do cholery moze dawać taki efekt? Auto ma 9 lat, przeszłość nieznana,

    Czy drgania pojawiły się zaraz po wymianie kół, czy po jakimś czasie?
    Może któreś jest nie wyważone - ciężarki mogły odpaść.
    Może być uszkodzona tarcza lub opona z tyłu. Gdyby to był przód to
    czułbyś na kierownicy.

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 4. Data: 2013-08-28 21:49:34
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 28.08.2013 21:34, ZIWK pisze:

> [...]
    > Może któreś jest nie wyważone - ciężarki mogły odpaść.
    > Może być uszkodzona tarcza lub opona z tyłu. Gdyby to był przód to

    drgania były też na starych oponach. niestety stare były
    zimowe/całoroczne/bieżnikowane/zużyte, więc bałem się jechać więcej niż
    90, ale już wtedy też było czuć. na nowych, spokojnie, z rodziną, z
    bagażem, przejechałem ze śląska na wybrzeże i z powrotem, ale dzisiaj
    celowo sprawdziłem na autostradzie co się telepie i jeszcze bardziej nie
    wiem.

  • 5. Data: 2013-08-28 22:45:30
    Od: "HANA" <s...@p...pl>

> [...]
    > przednią!
    > Co do cholery moze dawać taki efekt? Auto ma 9 lat, przeszłość nieznana,

    zmierz odleglosc miedzy prawym przednim i prawym tylnym kolem
    jak beda rozne to masz przyczyne....

    Andrzej
    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 6. Data: 2013-08-28 22:54:42
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

> [...]
    > szybę przednią!
    > Co do cholery moze dawać taki efekt? Auto ma 9 lat, przeszłość nieznana,

    Wiesz, są tak kiepskie opony, których nie można wyważyć. Kupiłem właśnie
    z takimi moją Xsarę. Opony letnie rumuńskiej firmy "America" od 120
    wzwyż dają nieprzyjemne drgania auta, aczkolwiek nie na kierownicy. Na
    starych, już podjechanych zimówkach jechałem 170 bez żadnych sensacji.
    Oprócz tego, tarcze też mogą mieć bicie, ale to czuć zazwyczaj przy
    hamowaniu.

  • 7. Data: 2013-08-28 23:24:27
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

> [...]
    > przednią!
    > Co do cholery moze dawać taki efekt? Auto ma 9 lat, przeszłość nieznana,

    A telepie caly czas czy jest to rowniez kiedy jedziesz na luzie przy tej
    predkosci?

    Tmek

  • 8. Data: 2013-08-29 00:36:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Aug 2013 20:26:01 +0200, ToMasz napisał(a):
> [...]
    > szybę przednią!
    > Co do cholery moze dawać taki efekt? Auto ma 9 lat, przeszłość nieznana,

    Kola. Tylne.

    J.

  • 9. Data: 2013-08-29 06:48:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-28 20:26, ToMasz wrote:

    > Co do cholery moze dawać taki efekt? Auto ma 9 lat, przeszłość nieznana,
    > nie chcę szukać po omacku

    Krzywe felgi? Ja swoje pogiąłem, przy wymianie butów nic się nie
    zająknęli - więcej tam nie pojadę. Wspomniałem mechanikowi na
    przeglądzie - wrzucił na wyważarkę -20g!!! i krzywe felgi.

    Przełóż przednie na tył i zobacz czy jest różnica.

    Shrek,

  • 10. Data: 2013-08-29 11:37:03
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu środa, 28 sierpnia 2013 20:26:01 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > witam

    > Co do cholery moze dawać taki efekt? Auto ma 9 lat, przeszłość nieznana,
    > nie chcę szukać po omacku

    Ktos napisal a ja dodam - moze za malo informacji podales...Czy bicie jest przy
    wcisnietym gazie? Czy ustaje po odpuszczeniu gazu?

    Jesli powyzsze to przeguby do wymiany/regeneracji.
    --
    Dman-666