  • 1. Data: 2007-03-27 09:15:38
    Temat: co z kei?
    Od: daromar <d...@m...com>

    Mam sieć z Netii a hosting w kei, moja strona nie działa i co gorsze
    strone kei.pl tez nie dziala. No i wlasnie tego dotyczy pytanie.
    Ktos wie co sie stalo bo na bok dodzwonic sie nie da.

    --
    daromar

  • 2. Data: 2007-03-27 09:36:07
    Temat: Re: co z kei?
    Od: daromar <d...@m...com>

    Dnia Tue, 27 Mar 2007 09:15:38 +0000, daromar napisał:

    > Mam sieć z Netii a hosting w kei, moja strona nie działa i co gorsze
    > strone kei.pl tez nie dziala. No i wlasnie tego dotyczy pytanie.
    > Ktos wie co sie stalo bo na bok dodzwonic sie nie da.

    Anulujcie moja poprzednia wypowiedz juz dziala :)

    --
    daromar

  • 3. Data: 2007-03-27 16:46:21
    Od: Mario <o...@o...pl>

    > Anulujcie moja poprzednia wypowiedz juz dziala :)

    anulujemy, jak obiecasz, że nauczysz się tego i owego....

    --
    MZ

    Freude am Fahren

    www.chlewik.pl