  • 11. Data: 2019-12-22 02:25:16
    Temat: Re: co za Redmi 4A?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-12-20, r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > 2GB to obecnie raczej dramatycznie przymało

    Ale po co mi więcej jak używam tego czegoś jako telefon, klient
    wynalazków typu whatsup, uwierzytelniania, robienia zdjęć notatkowych, i
    bardzo okazjonalnie przeglądarkę, czy do zakupów żarcia?

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2019-12-22 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Koty wylały mi wazon wody na telefon. Telefon (ca 2 letni, a może
    > 3?) przeżył bez problemu, ale po wyjęciu z opakowki okazało się, że
    > aku dość mocno już wybrzuszył tył. Jest sens się z tym babrać czy
    > wymienic na coś noweszego? Wymagań nie mam dużych, Redmi 4A mi w
    > zupełności wystarcza. Po prawdzie tylko na aparat narzekam, a i to w
    > specyficznym zakresie, bo bardzo słabo robi zdjęcia ekranów na
    > różnych prezentacjach czy konferencjach. Rozmiar może być taki sam,
    > lub odrobinę wiekszy, ale ma wejść w dwucześciowej opakowce do
    > kieszeni takiej typowej biurowej koszuli :)

    Wymiana baterii to mysle 40zł za baterie plus 30zł w pobliskim serwisie.
    Czy sie opłaca to juz musisz sobie sam odpowiedziec.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 13. Data: 2020-01-03 07:08:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Kupiłem to 7A. Podpowiedzcie mi teraz proszę jak przerzucić kompleksowo
    wszystkie kontakty, telefonowe, inne, z simu włącznie, zdjęcia,
    mms-ówna, inny badziew... Jak szukam googlem to wychodzi za duzo
    różnych aplikacji. Nie chcę spędzić pół miesiąca próbując je
    weryfikować.

    Czy tez lepiej nie przerzucać kompleksowo?

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2020-01-03 12:13:51
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > różnych aplikacji. Nie chcę spędzić pół miesiąca próbując je
    > weryfikować.
    >
    > Czy tez lepiej nie przerzucać kompleksowo?

    Ja już uległem i moje kontakty są zsynchronizowane z kontem google.
    Zdjęcia, pliki przerzucam ręcznie po kablu.
    Historię smsów i połączeń aplikacją SMS Backup & Restore zapisując dane
    w googlowym dysku

    Robiłem to już kilka razy. Czasem się pogubi, czasem coś przeoczy jak to
    aplikacje na Androida (gimbaza pisała) Ale tragedii nie ma. ;-)

    Swoją drogą nie spodziewałem się że będę miał kontakty, połączenia i
    smsy na nowym urządzeniu ;-)

  • 15. Data: 2020-01-03 13:23:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-01-03, z <...@...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Robiłem to już kilka razy. Czasem się pogubi, czasem coś przeoczy jak to
    > aplikacje na Androida (gimbaza pisała) Ale tragedii nie ma. ;-)

    No ja dotychczas też robiłem SMS B&R ale myślałem, że może świat już
    dojrzał do czegoś wszystko w jednym :)

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2020-01-03 13:56:27
    Od: z <...@...pl>

    > No ja dotychczas też robiłem SMS B&R ale myślałem, że może świat już
    > dojrzał do czegoś wszystko w jednym :)

    A wyobraź sobie teraz 20 lat instalowania windowsa od zera. To trzeba
    było mieć cierpliwość.
    Jakie to pokolenie smartfonowe LENIWE ;-)

  • 17. Data: 2020-01-04 01:11:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 03 Jan 2020 06:08:44 GMT, w <MTAPF.667954$vh3.71129@fx13.ams1>, Marcin
> [...]

    > różnych aplikacji. Nie chcę spędzić pół miesiąca próbując je
    > weryfikować.
    >
    > Czy tez lepiej nie przerzucać kompleksowo?

    SMS Backup & Restore

  • 18. Data: 2020-01-04 12:09:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-01-03, z <...@...pl> wrote:

    > A wyobraź sobie teraz 20 lat instalowania windowsa od zera. To trzeba
    > było mieć cierpliwość.
    > Jakie to pokolenie smartfonowe LENIWE ;-)

    Podczas pierwszego uruchomienia włączył mi się google assitant jakiś i
    właśnie niby kopiuje. Ale nie o tym chciałem. 7A do pięt nie dorasta 4A
    jakośćią wyswietlacza. Wielkie rozczarowanie prawdę mówiąc. Coś czuję, że
    skończy się wymianą aku w 4A. Fuj.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2020-01-05 18:25:49

    Dlatego ciągle zachęcam do Redmi6 a nie 6a