  • 11. Data: 2017-04-12 14:45:26
    Temat: Re: co za licho?
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 4/12/2017 6:11 AM, Akarm wrote:

    > Czy ktoś może mi powiedzieć, o co chodzi z tym kopicianiem?
    > Po raz pierwszy z tym się spotykam, a wydawało m i się, że o komputerach
    > wiem sporo.

    jak nie masz nic do powiedzenia w temacie, a zabierasz się za czepianie,
    to może powinieneś się nauczyć jak się poprawnie "mi" pisze. <rs>

  • 12. Data: 2017-04-12 15:12:43
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Doskonały tytuł wątku: od razu wiadomo, o co chodzi i dlaczego starsze panie chodzą
    do kiosku lub na pocztę sobie pogadać.
    Poza tym od razu na dwie grupy to za mało, wal śmiało crossposty na 5-6.

    -----
    "rs" wrote in message news:58eda13d$0$9590$b1db1813$7968482@news.astraweb.
    com...

  • 13. Data: 2017-04-12 16:54:01
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 4/12/2017 9:12 AM, ąćęłńóśźż wrote:
    > Doskonały tytuł wątku: od razu wiadomo, o co chodzi i dlaczego starsze panie chodzą
    do kiosku lub na pocztę sobie pogadać.
    > Poza tym od razu na dwie grupy to za mało, wal śmiało crossposty na 5-6.

    dzięki. tak zrobię następnym razem. a tymczasem poczyszczę grupę z
    takiego szlamu. plonk. <rs>

  • 14. Data: 2017-04-12 20:17:04
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 4/12/2017 2:47 AM, Adam wrote:

    > Czyli wreszcie Windows zaczyna działać prawie tak, jak linuksy ;)

    no właśnie. bardzo mile zaskoczenie. <rs>

  • 15. Data: 2017-04-12 21:58:25
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Adam <a...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Czyli wreszcie Windows zaczyna działać prawie tak, jak linuksy ;)

    Pomijając wyjątki to działa tak od lat.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 16. Data: 2017-04-12 22:57:43
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 12 Apr 2017 21:58:25 +0200, Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Pomijając wyjątki to działa tak od lat.

    Otóż to.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 17. Data: 2017-04-13 14:08:05
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

> [...]
    > odpalił i chodził przez cały dzień. event log, z wyjątkiem jednego
    > ostrzeżenia, które już było poprzednio czysty.

    A myślałem, że tylko ja się tak bawię ;)
    Parę razy robiłem taką przekładkę. Praktycznie zawsze udawała się ona
    jeśli był to Intel i chyba z tego co pamiętam nigdy jak było to AMD

    --
    t0maszek

  • 18. Data: 2017-04-14 00:37:17
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

> [...]
    >chodził przez cały dzień. event log, z wyjątkiem jednego ostrzeżenia, które

    Ostatnio mi podobnie ruszyła 7 dodatkowo był RAID 5 (jako drugi dysk)
    systemowy był na SSD.
    Nawet Windows sie nie zdeaktywowal.
    775 do 1150

    BUNIEK

  • 19. Data: 2017-04-14 11:33:10
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Czyli wreszcie Windows zaczyna działać prawie tak, jak linuksy ;)

    Z mojej praktyki wielkie toto-lotto.
    1. Różne chipsety, typu jeden IBM, czy Intel, a drugi Gigabyte, grafika
    Nvidia vs ATI, dźwięk też coś pomiędzy SB, a jakąś Yamahą, chyba nawet inne
    pamięci i inne pozostałe moduły... Przekładka, system wstaje, krzyczy, że
    znalazł to, znalazł tamto, może nawet coś zaciaga z netu, system działa bez
    dodatkowych kombinacji, najwyzej stery się recznie podociaga, to cała
    trudność.
    2. Wszystki takie samo, czy prawie takie samo, jedynie numer chipsetu wręcz
    sąsiedni, drobnostka, coś jak Intel 945 a Intel 965, biorę z chmur, ale
    mniej więcej taka różnica. Inaccessible Boot Device 7B i kiszka... Albo
    instalka naprawcza i modlenie się, aby coś się przy tym nie poknociło, a
    zdarza się. (mnie rozwalało jeden program narzędziowy, na szczęście łatwo i
    to naprawić)

    Więc ja bym jednak chciał to przepuścić też przez inne zmiany, czy równie
    "linuxowo" się zachowa.

    --
    I śmiech niekiedy może być nauką,
    Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa(...)

  • 20. Data: 2017-04-14 13:23:10
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...

    > jak nie masz nic do powiedzenia w temacie, a zabierasz się za czepianie,
    > to może powinieneś się nauczyć jak się poprawnie "mi" pisze. <rs>

    W tym momencie, wybaczcie - muszę - przyganiał kocioł garnkowi...
    Podpowiedź - zobacz na układ klawiatury. Nie zdarzyło ci się potrącić palcem
    sąsiedniego klawisza? Czasem zauważysz, czasem nie.
    A... co mam do twojej uwagi? Zacząłeś zdanie od małej litery. A to chyba
    tylko w języku klingońskim (sztuczny język na potrzeby Star Treka) tak jest,
    gdzie małe i duże/wielkie litery mają osobne znaczenie i osobno stoją w
    wymowie.

    PS Ja jestem dyslektykiem (13 punktów na 10 granicznych). Ale... staniesz ze
    mną do konkursu ortograficznego? Choćby zaraz, oficjalnie.
    A oto próbka, jak bym pisał, gdybym nie poprawiał błędów:

    wyindywidualiziwaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłu,mu prestudugitatrowó
    \
    W szczebrzeszynie zchrząszcz brzmi w trzciunie i Szczebrzeszyn z tego
    złynie.
    Szedł Sasza suchaą szosą.

    (A dziś i tak jest dobrze, bo ich mało robię; backslash jest zamiast enter;
    po prostu pisałem i nie poprawiałem)
    Na koniec - "obiektem" do zajęcia się jest Stokrotka, nie muszę "hyba"
    zebranym pisać, o co "hodzi"? :P To jest problem, a nie przypadkowe
    potrącenie spacji przy pisaniu.