  • 1. Data: 2017-04-12 05:38:35
    Temat: co za licho?
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    padła płyta, więc pomyślałem, że może czas żeby nowy komp kopić. no i
    kopiłem. inna płyta, inny chipset, inny proc, inne bebechy. nie chciało
    mi się instalować programów i tak sobie myślę, a wsadzę stary dysk. w
    sumie nigdy tego nie robiłem, a niebieskiego ekranu w Windows 10 jeszcze
    nie widziałem. tak też zrobiłem. system zrobił parę aktualizacji, się
    odpalił i chodził przez cały dzień. event log, z wyjątkiem jednego
    ostrzeżenia, które już było poprzednio czysty.
    ręce mi opadły razem ze szczeką <rs>

  • 2. Data: 2017-04-12 08:47:47
    Temat: Re: co za licho?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-04-12 o 05:38, rs pisze:
> [...]
    > odpalił i chodził przez cały dzień. event log, z wyjątkiem jednego
    > ostrzeżenia, które już było poprzednio czysty.

    Czyli wreszcie Windows zaczyna działać prawie tak, jak linuksy ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2017-04-12 09:07:59
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 11 Apr 2017 23:38:35 -0400, rs wrote:

> [...]
    > odpalił i chodził przez cały dzień. event log, z wyjątkiem jednego
    > ostrzeżenia, które już było poprzednio czysty.

    Ale tak było już w czasach XP. Przerzuciłem swego czasu w ten sposób system
    z płyty AMD na Intela lub odwrotnie i też poszło.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 4. Data: 2017-04-12 09:48:12
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > Ale tak było już w czasach XP. Przerzuciłem swego czasu w ten sposób system
    > z płyty AMD na Intela lub odwrotnie i też poszło.

    Sterownik kontrolera dysku trzeba było przed taką operacją zmienić na
    standardowy, inaczej by nie wstał.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 5. Data: 2017-04-12 10:02:23
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 12.04.2017 Stregor <s...@w...to.gmail.com> napisał/a:

    > Sterownik kontrolera dysku trzeba było przed taką operacją zmienić na
    > standardowy, inaczej by nie wstał.

    A przy zmianie procesora z Intela na AMD i to nie wystarczało.
    http://support.microsoft.com/kb/953356

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2017-04-12 12:11:29
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-12 o 08:47, Adam pisze:
> [...]

    Czy ktoś może mi powiedzieć, o co chodzi z tym kopicianiem?
    Po raz pierwszy z tym się spotykam, a wydawało m i się, że o komputerach
    wiem sporo.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 7. Data: 2017-04-12 12:21:48
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2017-04-12 o 12:11, Akarm pisze:

    > Czy ktoś może mi powiedzieć, o co chodzi z tym kopicianiem?

    Prawy alt się zaciął, miało być "kópić".

    > Po raz pierwszy z tym się spotykam, a wydawało m i się, że o komputerach
    > wiem sporo.

    [..]

    > http://www.bykomstop.avx.pl

    Nie, żebym się czepiał, ale stronka z sygnaturki Ci zmarła. A z
    ciekawości zajrzeć chciałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 8. Data: 2017-04-12 12:59:33
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 12.04.2017 o 12:21, Stregor pisze:

    > Prawy alt się zaciął, miało być "kópić".

    Shifty też mu się zacięły, razem z piątą klepką, podobnie jak u
    niejakiego ąćź.
    --
    Olek

  • 9. Data: 2017-04-12 14:23:15
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 4/12/2017 6:59 AM, Olek wrote:

    > Shifty też mu się zacięły, razem z piątą klepką, podobnie jak u
    > niejakiego ąćź.

    jakie same potęgi intelektualne tutaj. plonk. <rs>

  • 10. Data: 2017-04-12 14:33:41
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-12 o 12:21, Stregor pisze:

    > Prawy alt się zaciął, miało być "kópić".

    Jaja sobie robisz?
    Przecież to niemożliwe.
    Znaczy: niemożliwe, żeby ktoś tak chciał napisać.

    Już znalazłem jakiś inny link.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/