  • 1. Data: 2017-04-13 12:18:36
    Temat: Monitor NEC 2170 PVA
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Mam zamiar kupić monitor NEC 2170NX, oczywiście na A :) Jeśli ktoś zna
    powód dla którego raczej tego nie robić niech wali śmiało :)

    PS. Zastosowanie domowe, żadnych gier, trochę filmu, www czy czytania
    książek.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2017-04-13 14:44:22
    Temat: Re: Monitor NEC 2170 PVA
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Oto powód: z NEC-ów kupuje się serie UX....

    -----

  • 3. Data: 2017-04-13 16:26:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Apr 2017 14:44:22 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Oto powód: z NEC-ów kupuje się serie UX....
    >

    > -----

    A czemu, puść farbę? No i póki co, nie ma UX na półce :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2017-04-13 17:29:48
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Bo UX to seria profesjonalna (w NEC-u im dalsza litera alfabetu, tym wyższa seria).

    -----

  • 5. Data: 2017-04-13 22:07:36
    Od: "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostrada.pl>

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    .net...

    --
    Mam ten monitor od 7 lat, kupiłem używkę na A. - wówczas 500 zł!
    Do Twoich zastosowań całkowicie wystarczający, ja po ręcznym ustawieniu OSD,

    --
    gajowy