  • 21. Data: 2014-09-20 13:32:06
    Temat: Re: comandorek
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    no to widać ominęła Cię przyjemność nauczania wolnej europy, bo jak ja
    tam byłem to liczyło się tylko:
    1. WF
    2. odchamiacze
    3. język angielski
    w takiej kolejności, reszta nie miała znaczenia...

    Ty tam chyba nawet wykładałeś! Kafelki w toaletach.
    Zresztą toaleta to twoje miejsce.

  • 22. Data: 2014-09-20 19:09:53
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak specjalnie dla ciebie, żebyś mógł z większym zaangażowaniem całować
    w dupę tuska i gronkiewicz waltz...

  • 23. Data: 2014-09-20 19:54:50
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    tak specjalnie dla ciebie, żebyś mógł z większym zaangażowaniem całować
    w dupę tuska i gronkiewicz waltz...

    Jesteś wyjątkowym kretynem. Nawet jak na warunki pisuarowe. Nawet tam
    obniżasz średni poziom IQ.
    Pewnie z 8-10 razy pisałem ci, że nie jestem zwolennikiem PO. Ale to nie
    trafia. Bo i dlaczego miałoby trafić? Do tego trzeba mieć zwoje mózgowe
    działające sprawnie. U ciebie sprawnie to raczej blok na synapsach działa. I
    jesteś wyjątkowym chamem. I tak masz szczęście, ze jeszcze parę osób
    odpowiada ci merytorycznie. Gdyby nie normalni koledzy, którym nie udało się
    nauczyć angielskiego, byłbym tez za zmiana języka. A tak to tylko: get lost
    sob.

  • 24. Data: 2014-09-20 20:10:02
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie chce mi się tego czytać, opowiedz może lepiej jakiś dżołk,
    przypucujesz się powskim elitom z tej grupy, a może i nawet grant
    dostaniesz za zasługi...

  • 25. Data: 2014-09-20 23:41:22
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    nie chce mi się tego czytać, opowiedz może lepiej jakiś dżołk,
    przypucujesz się powskim elitom z tej grupy, a może i nawet grant
    dostaniesz za zasługi...

    Znam tylko inteligentne, więc nie zrozumiesz. A kilka z nich, w dodatku,
    musi być opowiedzianych w języku angielskim. A więc double dutch for you.
    Wątku nie kontynuuję. Chciałem ci tylko przypomnieć jak marnym leszczem
    jesteś.