  • 11. Data: 2005-10-04 21:40:30
    Temat: Re: cos sie dzialo w atmanie ?
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:

    > A awaria trwała od 10:44 do 11:03 i już mało kto o niej pamięta.

    Dodajmy, że była to awaryjka z rodzaju tych "kilka chwil nic nie działa
    na tym węźle", a nie "internet słabo idzie od dwóch dni".

    Ponc
    --
    Kto misiowi urwał ucho?

  • 12. Data: 2005-10-04 22:43:36
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    Toppost

    Awarie byly 2

    1: 17.47- 9.30 <<<< catalysty
    2: 10.00-11.00 <<< prad

  • 13. Data: 2005-10-04 23:28:01
    Od: "Adam Paluch" <a...@-...org.pl>

    W artykule news:dhv0ij$aio$1@opal.futuro.pl,
    niejaki(a): Olszewski Konrad [Etop] z adresu <k...@e...pl>
    napisał(a):

    > Toppost
    ^^^^^^^^^^

    przepraszam ze sie przypne ...
    Czlowieku, czy frajde ci sprawia lamanie zasady prawidlowego odpisywania ?
    Czy skrajnie nierealne jest zjechac kursorem na dol posta i tam odpisac ?

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec

  • 14. Data: 2005-10-05 04:39:32
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Tomasz Piłat <p...@i...pl> wrote:

    > Dodajmy, że była to awaryjka z rodzaju tych "kilka chwil nic nie działa
    > na tym węźle", a nie "internet słabo idzie od dwóch dni".

    A jak ktoś ma inne łącza to "kilka chwil internet słabo idzie". ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 15. Data: 2005-10-05 08:44:09
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Adam Paluch" <a...@-...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy skrajnie nierealne jest zjechac kursorem na dol posta i tam odpisac ?

    Może nazwa domeny Konrada wymusza takie zachowanie czytnika ? ;)

    --
    Z#

  • 16. Data: 2005-10-05 10:23:24
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    Wybaczcie - jestem niegodzien odpisywania na tej grupie gdyz ktoz ma problem
    z kulka na myszy.
    Pytanie - to jest Toppost czy downpost.

    CSL

  • 17. Data: 2005-10-05 11:03:40
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    On 2005-10-05, Olszewski Konrad [Etop] wrote:
    > Wybaczcie - jestem niegodzien odpisywania na tej grupie gdyz ktoz ma problem
    > z kulka na myszy.

    Poważnie tak to zrozumiałeś? Przeczytaj <http://evil.pl/pip/netykieta.html>,
    skonfiguruj swój czytnik (link tamże) i już się nie kompromituj.

    > Pytanie - to jest Toppost czy downpost.

    Nie było cytatu, więc odpowiedź brzmi "nie dotyczy".

    --
    ////))) W świecie mułów nie ma regułów. [Ogden Nash] :
    //|-O-O ) :

  • 18. Data: 2005-10-05 13:39:41
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    Pozostane przy stwierdzeniu że sens wypowiedzi jest wazniejszy od formy,
    widac macie o duzo za duzo czasu na bezsensowne czepianie sie.
    Pytanie bylo o awarie a nie o sposob pisania. Nie chcesz nie czytaj. To
    wolny kraj.

    Milego Dnia

    CSL

  • 19. Data: 2005-10-05 13:46:01
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    Nie wyrażam zgody na umieszczanie ani części, ani całości mojej strony |
    | *gdziekolwiek* bez mojej wiedzy i błogosławieństwa. Jeśli dorwę denata, |
    | który użyje którejkolwiek z prac bez zgody autora do czegokolwiek poza |
    | prywatnym użytkiem, urwę mu łeb, zabiję siostrę i zgwałcę psa. Podobnie |
    | potraktowana zostanie każda istota, która wyśle spam na którykolwiek |
    | z moich adresów. Poza tym zapewne straci konto, a jego dzieci umrą |
> [...]
    | z moich adresów. Poza tym zapewne straci konto, a jego dzieci umrą |
    | na parchawicę, bikoz tryink to spam me beink very, very careless.
    Użytkownik "kya" <k...@m...here.invalid> napisał w wiadomości

    Niestety nie mam psa, a chetnie bym to sfilmowal :)))

    CSL

  • 20. Data: 2005-10-05 18:16:32
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Olszewski Konrad [Etop] pisze:

    > Pozostane przy stwierdzeniu że sens wypowiedzi jest wazniejszy od formy (...)

    OK, ale idź juz sobie.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl