  • 1. Data: 2010-05-20 19:30:00
    Temat: cpld xilinx a implementacja
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    witam
    mam takie małe pytanie, ma ktos pomysł jakiej komendy użyć zeby narzedzie do
    implementacji (webpack uzywany przez active_hdl) miało część pinów
    zdefiniowanych jendoznacznie w ucf, a część w sposób bardziej ogólny, tka
    zeby narzedzie samo sobie znalazło najlepsze/mozliwe połaczenie. chodzi o to
    ze jest sobie linia adresowa do ram (19 bit) i nie jest istotne do któryh
    pinów bedzie to podłaczone w pamięci, a mam nadizeje ze wtedy uda mu sie to
    zinplementowac (obecnie jest komunikat Cpld:853 - Insufficient number of
    product terms. This design needs at
    least 405 but only 360 left after allocating other resources.) ale kiedy
    daje mu polecenie implementacji w sposób dowolny (bez pliku ucf) to sie
    miesci w układize i przechodzi poprawnie implementacje. chciałbym wiec dac
    mu jakas mozliwosc optymalizacji, mozesie uda ;) ma ktos jakies rady jak to
    zapisac w pliku ucf?

  • 2. Data: 2010-05-21 09:05:19
    Temat: Re: cpld xilinx a implementacja
    Od: "MiSTER" <1...@w...pl>

> [...]
    > zeby narzedzie samo sobie znalazło najlepsze/mozliwe połaczenie. chodzi o
    > to ze jest sobie linia adresowa do ram (19 bit) i nie jest istotne do

    To zaremuj w ucf te piny które mogą być dowolnie połączone do IO.

    Pozdrawiam
    MiSter

  • 3. Data: 2010-05-21 09:16:59
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    > To zaremuj w ucf te piny które mogą być dowolnie połączone do IO.

    problem w tym ze nie mogą być całkowicie dowolnie, mogą być zamieniiane
    tylko w zakresie tych 19nozek...

  • 4. Data: 2010-05-21 11:00:12
    Od: "Jarek" <l...@t...pl>

    Użytkownik "nuclear2001" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mu jakas mozliwosc optymalizacji, mozesie uda ;) ma ktos jakies rady jak

    Witam,
    Spróbuj poniższej konstrukcji:

    #Loc to one of several pads (UCF file):
    NET "myinput" LOC = P6, P7, P8;