  • 11. Data: 2010-09-17 19:58:59
    Temat: Re: [crosspost] Pasagon - "nowy" polski samochód
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    rAzor napisał:

    > To jest samochód na skalę naszych możliwości. Ty wiesz co my robimy tym
    > autem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie! - mówimy - to nasze,
    > przez nas wykonane i to nie jest nasz ostatnie słowo!

    Oby.
    Rozumiem brak kasy i takie tam, ale mordę i tak musieli Lublinowi wydłużyć,
    więc IMHO można to było jednak zrobić lepiej. Dobrze, że coś się dzieje,
    byle by tylko nie była karykatura.

    Koziołek

  • 12. Data: 2010-09-17 20:02:54
    Od: rAzor <l...@k...com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Koziołek raczył napisać:

> [...]
    > wydłużyć, więc IMHO można to było jednak zrobić lepiej. Dobrze, że coś
    > się dzieje, byle by tylko nie była karykatura.

    :-P Kozioł nie zajarzył!
    Taknto jest, jak się ma oczy p...ą zarosnięte. he he he
    --
    *...because, this time is all you have...*

  • 13. Data: 2010-09-17 20:06:02
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    to pisze:
    > begin Koziołek

    > To jest właśnie Polska. Zapłacić komuś kto zaprojektuje normalny przód?
    > Nieee, po co. Wymyślić normalna nazwę? Nieee, po co.

    Po co płacić. Byle student ASP przystąpi do konkursu jeśli może wygrać
    prestiż wpisania sobie w CV projektu nadwozia. To samo ze studentem
    szkoły reklamy, za wymyślenie nazwy.

    Potem ww towarzystwo zaczyna brać kasę za wymyślanie nazw i wzornictwo
    przemysłowe.

    Seco

  • 14. Data: 2010-09-17 20:09:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartosz 'Seco' Suchecki

> [...]
    > szkoły reklamy, za wymyślenie nazwy.
    >
    > Potem ww towarzystwo zaczyna brać kasę za wymyślanie nazw i wzornictwo

    Ja bym im lepiej zrobił jedno i drugie za darmo. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 15. Data: 2010-09-17 20:10:46
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    to pisze:
    > begin Bartosz 'Seco' Suchecki

    > Ja bym im lepiej zrobił jedno i drugie za darmo. ;-)

    Rób i link! :-)

    Seco

  • 16. Data: 2010-09-17 20:10:50
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-09-17 20:09, to pisze:
    > Ja bym im lepiej zrobił jedno i drugie za darmo. ;-)

    Napieraj z nazwą.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 17. Data: 2010-09-17 20:10:55
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > PS. ...ale za to brawo za wznowienie produkcji Honkera
    > http://moto.onet.pl/7465210,29,4,filmy.html?node=29

    Można użyć do inscenizacji bitew II wojny światowej.
    Rząd powinien kupic wiele egzemplarzy.
    P.

  • 18. Data: 2010-09-17 20:12:58
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    rAzor napisał:
    > :-P Kozioł nie zajarzył!
    > Taknto jest, jak się ma oczy p...ą zarosnięte. he he he

    Bo widzisz. Ja do ciebie, jak do człowieka. A skoro wolisz dalej być ubecką
    kurwą, to twoja sprawa.
    OK. Dla ciebie robię wyjątek - lądujesz w kiblu.

    Koziołek

  • 19. Data: 2010-09-17 20:13:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin woohoo

    > Napieraj z nazwą.

    Każda lepsza niż Samogon. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 20. Data: 2010-09-17 20:13:16
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2010-09-17 19:56, to pisze:
    > begin Koziołek

    > To jest właśnie Polska. Zapłacić komuś kto zaprojektuje normalny przód?
    > Nieee, po co. Wymyślić normalna nazwę? Nieee, po co.

    samochód nie jest zły. Do małego biznesu w sam raz, wolałbym taki nowy
    niż kilkuletniego Sprintera z przebiegiem 500 kkm. Co do nazwy, to
    faktycznie mogli nazwać go jakoś tak po polsku. Mamy Tarpana, Rosomaka w
    armii, może jakiś Żubr :D