  • 31. Data: 2010-02-20 11:35:31
    Temat: Re: Re: curling i elektronika
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    On Sat, 20 Feb 2010 00:05:05 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Dopiero co się podpierałeś wykresem fazowym i nagle o nim zapominasz?

    Przeciwnie, przebieg tego eksperymentu wynika z wykresu fazowego wody.

    >Ciepło topnienia jest piekielnie wysokie w porównaniu z ciepłem
    >właściwym lodu.

    Co ma się nijak do tematu.

    W kwestii trzmieli: jak zapewne wiesz, fakt latania trzmiela
    przyczynił się do poprawienia teorii lotu. Był na ten temat ciekawy
    artykuł w Świecie Nauki. I takie podejście jest mi bliższe, niż
    upieranie się przy tezach typu "dusza ludzka waży 21 gramów". Może
    dlatego, że na dypolmie mam "fizykochemik".

    P.P.

  • 32. Data: 2010-02-20 12:07:54
    Temat: Re: curling i elektronika
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Paweł,

    Saturday, February 20, 2010, 12:35:31 PM, you wrote:

    [...]

    > dlatego, że na dypolmie mam "fizykochemik".

    No to ten, kto Ci ten dyplom dał, ma się czego wstydzić.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 33. Data: 2010-02-20 13:10:40
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    On Sat, 20 Feb 2010 13:07:54 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >No to ten, kto Ci ten dyplom dał, ma się czego wstydzić.

    No tak, jak zabrakło argumentów ad rem, zaczynają się ad personam.
    Tak nawiasem: Politechnika Wrocławska.

    P.P.

  • 34. Data: 2010-02-24 00:16:28
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 10-02-17 19:25, Mirek pisze:
    > Co one mają na tych szczotach? termometr? bo chyba nie sterowanie
    > grzałką... Tak jakby ktoś nie wiedział, to podgrzewane płozy łyżew
    > hokejowych istnieją, ale czy są dozwolone na olimpiadzie to nie wiem.
    >
    > Mirek.

    To maja: http://pl.wikipedia.org/wiki/Curling#Dodatkowe_wypos
    a.C5.BCenie ;)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 35. Data: 2010-02-24 22:53:59
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Butek wrote:

    > To maja: http://pl.wikipedia.org/wiki/Curling#Dodatkowe_wypos
    a.C5.BCenie ;)

    Też ciekawe i pomysłowe, ale to jest czujnik umieszczony w rączce
    kamienia plus pewnie jakieś fotokomórki na torze.
    Mnie chodzi o ten przyrządzik, który niektórzy mają na kiju szczotki.

    Mirek.