  • 1. Data: 2010-01-14 17:29:12
    Temat: [cyfr +] PVR Philips i nagrywanie 2 kanałów naraz
    Od: "Nix" <videoart1@___WYTNIJ__WYTNIJ___wp.pl>

    Ktoś raczył jakiś czas temu na grupie wpomnieć, że istnieje trick
    pozwalający na nagrywanie 2 różnych kanałów i oglądanie trzeciego z dysku...

    Niestety nie znalazłem nic na ten temat....czy to prawda ?

    pzdr! Nix

  • 2. Data: 2010-01-14 18:54:53
    Temat: Re: [cyfr +] PVR Philips i nagrywanie 2 kanałów naraz
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *Nix* napisał(-a):

> [...]
    > dysku...
    > Niestety nie znalazłem nic na ten temat....czy to prawda ?

    Prawda. I to ja pisałem 20 grudnia 2009
    net.pl Tzn wspomniałem
    tylko o takiej możliwości. Jeden program zaczynasz nagrywać "z palca" lub
    wcześniej programujesz. Przełączasz się na drugi, naciskasz pauzę i zaraz po
    tym nagrywanie. Od tego momentu nagrywają się dwa programy. Nawet przy
    nagrywaniu się dwóch programów można wejść do biblioteki i oglądać coś
    trzeciego z dysku. Sprawdzał ktoś czy da się dekoder zmusić do
    nagrywania/oglądania trzeciego programu z DVB-T? Póki co jeszcze u mnie nie
    ma i nie mogę sam tego empirycznie sprawdzić :/

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2010-01-14 19:15:01
    Od: "Nix" <videoart1@___WYTNIJ__WYTNIJ___wp.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie
    > ma i nie mogę sam tego empirycznie sprawdzić :/

    Niestety u mnie jest komunikat"
    "nagrania nakładają się" - można anulować nowe, lub anulować stare, nic poza
    tym...

    A może coś robię nie tak ?
    A może to zależy od wersji oprogramowania PVR ?

    pzdr! Nix

  • 4. Data: 2010-01-14 19:20:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Nix" <videoart1@___WYTNIJ__WYTNIJ___wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dysku...
    >
    > Niestety nie znalazłem nic na ten temat....czy to prawda ?

    Jeden nagrywasz w tle, drugi w timeshifcie, oglądasz trzeci.

  • 5. Data: 2010-01-14 19:23:55
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *Nix* napisał(-a):

> [...]
    > poza tym...
    >
    > A może coś robię nie tak ?
    > A może to zależy od wersji oprogramowania PVR ?

    Robisz nie tak. Jeden nagrywasz "z palca" bądź programujesz. Drugi _tylko_
    przez naciśnięcie pauzy, a następnie REC

  • 6. Data: 2010-01-14 19:36:24
    Od: "Nix" <videoart1@___WYTNIJ__WYTNIJ___wp.pl>

    >W wiadomości
    >
    > Robisz nie tak. Jeden nagrywasz "z palca" bądź programujesz. Drugi _tylko_
    > przez naciśnięcie pauzy, a następnie REC

    Ok, ale co mogę spiep...yć w takim prostym przypadku?

    Zrobiłem tak:
    Oglądając Discovery włączyłem nagrywanie "z palca" , kontrolka REC się już
    swieci.Wtedy przełączyłem
    na TV 4, wcisnąłem pauzę- pokazał się pasek shiftu i wcisnąłem REC- dało to
    niestety ten komunikat...

    Może to zależeć od innych ustawień ?

    pzdr! Nix

  • 7. Data: 2010-01-14 19:55:11
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *Nix* napisał(-a):

> [...]
    > swieci.Wtedy przełączyłem
    > na TV 4, wcisnąłem pauzę- pokazał się pasek shiftu i wcisnąłem REC- dało

    Jaką masz wersję softu? Masz konwerter Twin i do tego odpowiednie ustawienia
    w menu?

  • 8. Data: 2010-01-14 20:00:05
    Od: "Nix" <videoart1@___WYTNIJ__WYTNIJ___wp.pl>

    >W wiadomości
    >
    > Jaką masz wersję softu? Masz konwerter Twin i do tego odpowiednie
    > ustawienia w menu?

    wersja programu 76
    producent Philips P1
    wersja sprzętu 0
    wersja systetmu 0

    Oczywiście jest konw. twin i ustawione w menu twin

    pzdr! Nix

  • 9. Data: 2010-01-14 20:03:24
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    > wersja programu 76
    > producent Philips P1
    > wersja sprzętu 0
    > wersja systetmu 0

    Masz stara wersja softu.Najnowsza to zdaje sie 96TT

  • 10. Data: 2010-01-14 20:03:58
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    netia.pl
    *Nix* napisał(-a):

    > wersja programu 76
    > producent Philips P1
    > wersja sprzętu 0
    > wersja systetmu 0

    To może być powód. Kiedy miałem jeszcze tą wersję, to nie znałem tej
    sztuczki i nie wiem czy to działało. Musisz poczekać do aktualizacji.