  • 1. Data: 2016-03-11 20:39:19
    Temat: Telewizor potrzebny.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Mam zamiar kupić OTV. Wymogi jakie mi przychodzą do głowy to:
    1. Dobra współpraca z komputerem.
    2. Dobra współpraca z dekoderami UPC.
    3. Przekątna ekranu ok. 100 cm (40" dla anglofanów :)
    4. Możliwie wysoka jakość obrazu we wszystkich aspektach.
    5. Sensowna organizacja pilota zdalnego sterowania.
    Czy ktoś mógłby coś polecić albo coś odradzić? Proszę zauważyć że nie
    wspominałem o cenie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2016-03-11 21:02:40
    Temat: Re: Telewizor potrzebny.
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > 5. Sensowna organizacja pilota zdalnego sterowania.
    > Czy ktoś mógłby coś polecić albo coś odradzić? Proszę zauważyć że nie

    Skoro nie interesuje Cię cena, to OLED :) Cudo :D

    Poczytaj choćby tu:
    http://hdtvpolska.com/page/articles.html/_/testy/ole
    d/panasonic/

    Ale chyba zaczynają się od 55".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2016-03-11 21:47:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2016 21:02:40 +0100, Adam napisał(a):

    > Skoro nie interesuje Cię cena, to OLED :) Cudo :D
    >
    > Poczytaj choćby tu:
    > http://hdtvpolska.com/page/articles.html/_/testy/ole
    d/panasonic/

    > Ale chyba zaczynają się od 55".

    No wiesz, 45 tys. to jednak deko za dużo :) I ten rozmiar. Nie zmieści
    się w moim pokoiku :) Chyba ograniczę się do LCD, i góra 5 tys.
    Trudno...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2016-03-22 21:14:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2016 20:39:19 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > 5. Sensowna organizacja pilota zdalnego sterowania.
    > Czy ktoś mógłby coś polecić albo coś odradzić? Proszę zauważyć że nie

    No dobra, po paru godzinach kopania w necie zmądrzałem nieco:
    1. Matryca VA, podświetlenie tylne sektorowe
    2. 4K
    3. 40-45"
    4. wifi, NAS
    5. Dorzeczna obsługa pilotem :)
    Przy okazji sobie ponarzekam, a co... Te sk... nie podają parametrów
    technicznych tylko sieją marketingowym bełkotem. To powinno być karalne
    i powinno się prawnie zobligować tych sk... do podawania rzeczowej
    informacji.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2016-04-19 13:42:33
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A to na pewno nie Samsung, który zatrzymał się w XIX wieku.

    -----