  • 1. Data: 2002-10-01 08:41:05
    Temat: czego dowie sie polskie dziecko z Internetu?
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>

    "Nie kupi tego równiez dla dziecka, poniewaz w Internecie, Polskie
    dziecko dowie sie jedynie najpredzej jak zrobic bombe, a jedyna lekcja
    powszechnie dostepna w wielu wariantach jest przysposobienie do zycia
    w rodzinie."

    Czego i kto nie kupi dla dziecka, a takze o wielu planach rzadu w
    zakresie INFORMATYZACJI, mozna przeczytac w

    http://www.kbn.gov.pl/pub/kbninfo/info/0909.html

    Maciek

  • 2. Data: 2002-10-01 16:47:34
    Temat: Re: czego dowie sie polskie dziecko z Internetu?
    Od: Michal Zalewski <l...@d...ids.pl>

    On Tue, 1 Oct 2002, Maciek Uhlig wrote:

    > http://www.kbn.gov.pl/pub/kbninfo/info/0909.html

    Przede wszystkim uważamy, że administracja publiczna dysponuje
    znakomitymi instrumentami dla stworzenia popytu na powszechne
    stosowanie komputera i Internetu. Ta odpowiedzią jest e-Government.
    Czyli Rząd i Urząd Elektroniczny.

    Wydaje mi sie, ze znalazles Experta. O mamo.

    Jeśli wystawimy do postaci on-line już tylko i wyłącznie te serwisy
    administracji, które są dla obywatela najbardziej uciążliwe [...]

    No to faktycznie masowa inicjatywa sie zapowiada.

    _
    Michal Zalewski [l...@b...bindview.com] [security]
    [http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
    =-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=
    http://lcamtuf.coredump.cx/photo/

  • 3. Data: 2002-10-04 13:03:38
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Tue, 1 Oct 2002 16:47:34 +0000 (UTC), Michal Zalewski
    <l...@d...ids.pl> wrote:

    > Jeśli wystawimy do postaci on-line już tylko i wyłącznie te serwisy
    > administracji, które są dla obywatela najbardziej uciążliwe [...]
    > No to faktycznie masowa inicjatywa sie zapowiada.

    Urząd Skarbowy On-Line ???

    Kurde to już nie będę otrzymywał wezwań "do OSOBISTEGO się zgłoszenia
    celem dostarczenia dokumentu", jakby nie można było dokumentu wysłać
    pocztą...

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018

  • 4. Data: 2002-10-05 20:38:41
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Fri, 4 Oct 2002 13:03:38 +0000 (UTC), futszaK
    <f...@W...irc.pl> wrote:

    >Kurde to już nie będę otrzymywał wezwań "do OSOBISTEGO się zgłoszenia
    >celem dostarczenia dokumentu", jakby nie można było dokumentu wysłać
    >pocztą...

    Tylko tyle? Bez pouczenia o odpowiedzialnosci???

    Dolaczylem swojego czasu do wyslanego PIT-u kartke z informacja ze
    wolalbym aby ewentualna nadplate podatku na konto mi przelewali
    zamiast poczta wystlac - boc i prosciej, i taniej... W efekcie
    otrzymalem "WEZWANIE DO STAWIENIA SIE"... pod grozba odpowiedzialnosci
    karno - skarbowej. Oczywiscie wszedlem do US jak burza, paniusie na
    bacznosc na poczatek postawilem i uswiadomilem kto tu komu pensje
    placi - bo dla biurw nie do pojecia bylo ze mozna wyslac formularz
    stosownego zgloszenia zmian namiarow podatnika z prosta informacja -
    albo podatnik wypelni i odesle albo bedzie jak bylo - znaczy bede
    awiza odbieral i w kolejce na poczcie po kilkadziesiat zlotych
    nadplaty stal.
    Swiety Biurokracy niestety inteligntnym swietym nigdy nie byl. A
    wdrozeniu podpisu elektronicznego wroze dluga i ciernista droge...

    --
    Darek

  • 5. Data: 2002-10-05 20:40:37
    Od: "Marcin Bójko" <b...@g...pl>

    > Urząd Skarbowy On-Line ???
    >
    > Kurde to już nie będę otrzymywał wezwań "do OSOBISTEGO się zgłoszenia
    > celem dostarczenia dokumentu", jakby nie można było dokumentu wysłać
    > pocztą...
    NIe. Będziesz dostawał e-mailem wezwanie do osobistego zgłoszenia się
    celem...
    Myślisz, że jakieś tam internety, Unie Europejskie, społeczeństwa
    informacyjne i innne takie pierdoły są w stanie zmienić sposób myślenia
    naszych urzędników? Jeśli tak to przeceniasz ich lotność umysłową...

  • 6. Data: 2002-10-08 15:41:57
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...edu.pl>

    "Marcin Bójko" <b...@g...pl> wrote:
    > Myślisz, że jakieś tam internety, Unie Europejskie, społeczeństwa
    > informacyjne i innne takie pierdoły są w stanie zmienić sposób myślenia
    > naszych urzędników? Jeśli tak to przeceniasz ich lotność umysłową...

    To ja może dodam anegdotę. Kolegę zatrudnili w pewnym państwowym
    urzędzie na konsultanta ds. internetu. Urząd się rozwija, wejście
    do UE coraz bliżej, trzeba by serwis poprawić, pracowników obsługi
    nauczyć. Znajomy poszedł na pierwsze spotkanie w sprawie założeń
    do projektu a tam rozmowa w stylu:
    - Co Pan proponuje panie Krzysztofie? (umówmy się że to imię znajomego)
    - Tutaj mam przygotowany projekt założeń do serwisu, z rozpisanym
    podziałem funkcjonalności i opisem interfejsu do korzystania
    przez pracowników. (i przedstawia projekty)
    - Interfejsu, interfejsu... hm... no tak, to Pan Edek się tym zajmie!
    Pan Edek umie już wysyłać hm... tego... no... maila!

    Szkoda gadać ;)

    --
    Dariusz Jaworski | E-mail podany obok to pokarm dla spammerów. |
    d...@s...edu.pl | Jesteś człowiekiem? Zamień na sgh.waw.pl ;) |

  • 7. Data: 2002-10-19 21:54:27
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Sat, 5 Oct 2002 20:38:41 +0000 (UTC), l...@w...pdi.net (Dariusz K.
    Ladziak) wrote:

> [...]
    > karno - skarbowej. Oczywiscie wszedlem do US jak burza, paniusie na
    > bacznosc na poczatek postawilem i uswiadomilem kto tu komu pensje

    no i jak tak będzesz się rzucał to dostaniesz wezwanie na kontrole na
    5 lat wstecz, tak miał jeden z moich klientów, uświadomił paniusią w
    US że on się zna na przepisach a nie one, to mu później taką kontrole
    zrobili że koleś przez rok czasu raz na tydzień spocony jeździł do
    skarbówki żeby coś wyjaśniac

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018
    Pozdrowienia ze Szczecina, wlasnie pracuje
    przy budowie hipermarketu rzan (C)Lampa

  • 8. Data: 2002-10-21 15:22:32
    Od: Jaroslaw Zielinski <j...@w...pl>

    Michal Zalewski wrote:

> [...]
    > znakomitymi instrumentami dla stworzenia popytu na powszechne
    > stosowanie komputera i Internetu. Ta odpowiedzią jest e-Government.

    Pomijając sposób prezentacji (zwłaszcza dość niefortunny początek), to
    wydaje się całkiem sensowny projekt, choć jak zwykle diabeł będzie tkwił
    w szczegółach...

    Mój komentarz:
    http://www.winter.pl/internet/w0901.html

    Jarosław Zieliński