  • 1. Data: 2002-09-29 09:27:24
    Temat: POLPAK i awaria
    Od: "skala" <s...@w...vectranet.pl>

    mam podobne odczucia jak dzwonie do polpaku od ewnego czasu wsadzili tam
    pania przed sluchawke i biedna kobieta nie wie co ma mowic

    wczoraj o 22 zglosilem awarie modemu ascoma bo po 5 zanikach sygnalu w
    polpaku nagle wysiadl modem
    oczywiscie pani zbyla mnie tekstem ze przyjela zgloszenie ale numeru
    zgloszenia mi nie poda bo wlasnie wysiadl im system ehh ktory raz z kolei im
    on wysiada

    jest teraz 8 rano a ja dalej wisze na sluchawce dzwoniac do polpaka i
    dopytujac sie o numer zgloszenia

    ogolnie to znowu jakas laska odebrala i powiedzila ze zaraz oddzwoni mija
    nastepne 25 minut i nic ( dzwonie z zegarkiem w reku co 30 minut )

    a mam pytanie czy technicy w polpaku w takim miescie jak wroclaw siedza w
    sobote w pracy czy swoje dupska maja wsadzone w domku ?? moze ktos wie ???

    i czy dadza rade wymienic mi ich uszkodzony modem na nowy w weeekend czy nie

    przekonamy sie za kilka godzin bede dalej nadawal z domu jak nie usne