  • 1. Data: 2002-09-29 19:43:33
    Temat: DSL awaria w sobotę
    Od: "Mariusz" <l...@i...pl>

    Witam

    Mam DSLa od tygodnia, i mam już drugą awarię..
    w poprzednią sobotę po 2 godzinach było ok, natomiast
    teraz od soboty od godziny 20 do teraz, czyli niedzieli godzina 21
    jest cisza, łącze stoi.. absolutnie nie ma z kim porozmawiać, panienka
    na 0800 twierdzi że technicy będą w poniedziałek, w polpaku w Lublinie
    nikogo nie ma,
    a ja abonamentu nie płacę od poniedziałku do piątku, tylko za cały czas..
    Powiedzcie, czy to jest typowe? Bo jesli tak, to mam jeszcze 3 dni na
    rezygnację,
    jako że umowa została zawarta poza siedzibą sprzedawcy.

    pozdrawiam
    mariusz

  • 2. Data: 2002-09-30 07:40:23
    Temat: Re: DSL awaria w sobotę
    Od: Artur Poplawski <a...@s...neostrada.pl>

    On Sun, 29 Sep 2002 19:43:33 +0000 (UTC), Mariusz wrote:

    > Mam DSLa od tygodnia, i mam już drugą awarię..

    Mam Neo+ od 1.5 miesiąca i miałem już cztery awarie , w tym jedna
    trwała dziesięć dni. Pozostałe mniej niż 4h.

    > w poprzednią sobotę po 2 godzinach było ok, natomiast
    > teraz od soboty od godziny 20 do teraz, czyli niedzieli godzina 21
    > jest cisza, łącze stoi.

    Jeśli to u Ciebie coś padło to różnie może być - musisz czekać
    na wizytę technika, a ten może pojawić się kiedy zechce. Tak
    jak napisałem powyżej, ja czekałem 10 dni, a bez 'walki' z BOK-iem
    czekałbym zapewne dłużej.

> [...]
    > nikogo nie ma,
    > a ja abonamentu nie płacę od poniedziałku do piątku, tylko za cały czas..

    Regulamin Neostardy+ mówi, że za każde 24h doby możesz się domagać
    zwrotu pieniędzy w wysokości 1/30 miesięcznego abonamentu. Sprawdź
    czy nie ma podobnego zapisu w regulaminie internetDSL.

    Artur.

  • 3. Data: 2002-09-30 07:41:07
    Temat: Re: DSL awaria w sobot?
    Od: t...@w...pdi.net

    Mariusz <l...@i...pl> wrote:

    > Powiedzcie, czy to jest typowe? Bo jesli tak, to mam jeszcze 3 dni na
    > rezygnację, jako że umowa została zawarta poza siedzibą sprzedawcy.

    Dziwne, bo grupa docelowa dla DSL w/g tepsy to biznes. Jesli tak traktuja
    biznes to co sie dziwic olewaniu zwyklych uzytkownikow.

    > pozdrawiam
    > mariusz

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...

  • 4. Data: 2002-10-01 06:26:38
    Od: krzyss <k...@k...com>

    Użytkownik Mariusz napisał:
> [...]
    > rezygnację,
    > jako że umowa została zawarta poza siedzibą sprzedawcy.

    W moim przypadku NEO+ a to podobna usluga tez ma ciagle problemy (mam
    nadzieje ze od dzis sie skoncza bo dostalem nowy zupelnie inny modem)
    Wczesniej mialem w przeciagu miesiaca dwie awarie kazda po 7 dni.
    Od dzis stoi u mnie modem Lucent CELLPipe i na razie dziala.
    Pozdr.

    --
    ===---=== krzyss vel Qkill ===---===
    ---===--- www.krzyss.com ---===---