  • 1. Data: 2002-09-30 09:21:38
    Temat: ISP
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy mając POLPAKA i kawiarnie mogę bez żadnych dodatkowych pozwoleń ciągnąć
    interek do prywatnych domów czy wymaga to jakichś specjalnych opłat i
    papierów ??

    Grzes

  • 2. Data: 2002-09-30 09:56:19
    Temat: Re: ISP
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>

    Witam,

    > Czy mając POLPAKA i kawiarnie mogę bez żadnych dodatkowych pozwoleń
    ciągnąć
    > interek do prywatnych domów czy wymaga to jakichś specjalnych opłat i
    > papierów ??

    Generalnie zadnych oplat.
    Wypadaloby zglosic to tylko do URTiP - http://www.urt.gov.pl/ - wniosek
    na papierze, ze chcesz swiadczyc uslugi dostepu do internetu.
    Po szczegoly dzwon do nich, kontakt masz na stronie odpowiedni :)
    TPSA w tym wzgledzie nie trzeba informowac - mozesz prawnie udostepniac
    polpaka komu tylko chcesz,
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006
    Kawasaki LTD 440 addicted, work: http://www.konta.pl

  • 3. Data: 2002-10-01 08:40:44
    Od: l...@w...pdi.net

    On Mon, 30 Sep 2002 09:56:19 +0000 (UTC), "Adam Szendzielorz"
    <a...@N...konta.pl> wrote:

    >Witam,

    >ciągnąć
    >
    >Generalnie zadnych oplat.

    POza oplatami dla wlascicieli terenu przez ktory infrastrukture
    kablowa przyjdzie ciagnac - no i dla wykonawcow owej infrastruktury.
    Ogolna zgode na "swiadczenie uslug dostepowych" dostac latwo,
    przepchnac wszystko zeby drut legalnie przeciagnac troche trudniej.

    --
    Darek