  • 1. Data: 2009-11-29 10:50:17
    Temat: czujniki parkowania valeo ( do auta z hakiem) podobno sie wzbudzaja?
    Od: "Michał" <m...@t...pl>

    witam,
    może ktoś siedzi w samochodówce i mógłby doradzić w temacie - potrzebuję
    założyć czujniki cofania w VW t5.
    Z tego co szukałem, do samochodów z zamontowanym hakiem nadają się valeo -
    funkcja uczenia się itp., pytałem lokalnie w zaznajomionej hurtowni i
    podobno zrezygnowali z ich montażu bo się wzbudzały.
    W opisie instalacji jest napisane, żeby ich nie stosować jeśli za zdrzakiem
    jest metalowa belka, w innych cxzujnikach nic takiego nie ma. Z czym to może
    być związane?
    Może ktoś mógłby polecić coś sprawdzonego?
    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2009-11-29 14:54:26
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@T...MUCH.SPAM.com>

    Michał pisze:
    > W opisie instalacji jest napisane, żeby ich nie stosować jeśli za zdrzakiem
    > jest metalowa belka, w innych cxzujnikach nic takiego nie ma. Z czym to może
    > być związane?

    I na pewno tylko Valeo produkuje Złe czujniki, wszystkie inne są
    pozbawione tej wady. Po prostu Valeo jest uczciwe, że przyznaje w
    instrukcji jakie są kłopoty z czujnikami US.

  • 3. Data: 2009-11-30 12:09:48
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > czym to może być związane?
    > Może ktoś mógłby polecić coś sprawdzonego?

    wydaje mi się że po prostu należy wybrać właściwy dla Twojego zastosowania,
    czyli zestaw nr 6 z poniższej strony
    http://www.valeoservice.com/html/poland/pl/produits.
    focusdetail.php?wid=6828004364582B65709C4C
    (gdyby połamało link http://tinyurl.com/ycapx5b )
    no chyba że owi montażyści właśnie o tym mówili że niby się wzbudza?
    w każdym razie mój ojciec ma to w busie i działa bezproblemowo od prawie
    roku - z tym że nie ma haka ale ma metalową belkę pod zderzakiem, tylko po
    co by pisali że jest specjalny zestaw który i tak miałby się wzbudzać?
    brat

  • 4. Data: 2009-11-30 17:43:28
    Od: "Michał" <m...@t...pl>

> [...]
    > roku - z tym że nie ma haka ale ma metalową belkę pod zderzakiem, tylko po
    > co by pisali że jest specjalny zestaw który i tak miałby się wzbudzać?

    Dzięki za info, przyznam szczerze, że nie doczytałem, każdy zestaw o którym
    czytałem - z valeo, miał taką adnotację, nie pomyślałem, że któryś jest
    specjalnie do tego:) a które się wzbudzały to nie wiem, ogólnie się wycofali
    z valeo.
    Pozdrawiam
    michal

  • 5. Data: 2009-12-01 06:13:20
    Od: Yaber <y...@o...pl>

    Michał pisze:

    > Może ktoś mógłby polecić coś sprawdzonego?
    > pozdrawiam
    > Michał

    A ja mam taki
    http://allegro.pl/item832332555_czujnik_cofania_park
    owania_8_sensorow_lcd_kolor.html

    A z hakiem działa poprawnie.
    Przód czasem świruje bo po naciśnięciu stopa działa przez 10 sek. a
    wtedy ma dziwne odczyty - podczas jazdy.

    Pozdrówka
    Y.