  • 11. Data: 2019-01-02 09:47:31
    Temat: Re: czy czeste ładowania akumulatora go zniszczy ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Jan 2019 08:23:04 +0100, karol napisał(a):
    > naładowałem wczoraj akumulator, dzisiaj patrze i ma 12,61, a wczoraj nic

    W miare prawidlowo

    > nie jezdzony, alarm nie uruchomiony, akumlator ma rok czasu centra,
    > jak stoi niejezdzony to po jakim czasie zejdzie mi np do 12,5 ?
    > i przy ilu jest juz aku rozladowany ?

    akumulator naladowany z miesiac temu i stojacy luzem ma dzis 12.40V. I
    na moj gust on ciagle jest ~80% naladadowany.
    A byl kilka lat uzywany.

    J.

  • 12. Data: 2019-01-02 12:00:01
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-01 16:08, Kris wrote:

    > Masz albo padnięte aku albo coś nie tak z ładowaniem w aucie
    > Auto mojej żony jeździ od poniedziałku do piątku rano 3 km i po południu 3km
    > Sobota niedziela nieużywane I tak już prawie rok
    > Aku doładowywać póki co nie musiałem

    Na zewnątrz trzymasz?

  • 13. Data: 2019-01-02 12:42:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 stycznia 2019 12:00:17 UTC+1 użytkownik kk napisał:

    > Na zewnątrz trzymasz?

    Na zewnątrz
    Garaż jak nazwa wskazuje służy do trzymania różnych moich przydasiów i na auto
    miejsca brak;)

  • 14. Data: 2019-01-02 14:03:51
    Od: karol <k...@g...com>

    a ja trzymam w garazu, na dodatek nie zamykam samochodu i napiecie
    maleje, zobaczymy jutro ile bedzie miec... regulator napiecia
    wymieniony, bezpiecznik od radia wyjety bo radio miałem wymieniane, ehh
    juz nie mam siły

  • 15. Data: 2019-01-02 14:56:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 stycznia 2019 14:03:54 UTC+1 użytkownik karol napisał:
> [...]
    > maleje, zobaczymy jutro ile bedzie miec... regulator napiecia
    > wymieniony, bezpiecznik od radia wyjety bo radio miałem wymieniane, ehh

    Coś żre Tobie w sposób niekontrolowany prund z aku
    Kupiłbym takie cuś
    http://konektory.pl/product.php?id_product=2210
    I przy wyłączonym aucie po kolei każdy bezpiecznik bym podmieniał sprawdzając
    miernikiem gdzie jest upływ

  • 16. Data: 2019-01-02 14:59:15
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-01-02 o 12:00, kk pisze:

    > Na zewnątrz trzymasz?

    a co za różnica? Nie mamy -20 stopni na zewnątrz.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2019-01-02 15:01:44
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-01-02 o 14:56, Kris pisze:

> [...]
    > http://konektory.pl/product.php?id_product=2210
    > I przy wyłączonym aucie po kolei każdy bezpiecznik bym podmieniał sprawdzając

    Ale wyłączenie zapłonu nie odłącza wszystkiego.
    Radio ma zasilanie (podtrzymanie), komputer samochodu też.
    Jak alarm to też ma. Będzie spadać pomału... kwestia właśnie jak szybko.

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2019-01-02 15:06:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 stycznia 2019 15:01:39 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:

    > Ale wyłączenie zapłonu nie odłącza wszystkiego.
    > Radio ma zasilanie (podtrzymanie), komputer samochodu też.
    > Jak alarm to też ma. Będzie spadać pomału... kwestia właśnie jak szybko.

    Sprawdził by który obwód pobiera najwięcej a te co pobierają czy nie pobierają za
    dużo.

  • 19. Data: 2019-01-02 15:19:51
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-01-02 o 15:06, Kris pisze:

    > Sprawdził by który obwód pobiera najwięcej a te co pobierają czy nie pobierają za
    dużo.

    Problem jest z tym "za dużo" Nigdzie nikt nie podaje ile normalnie jest
    pobierane w trybie "Standby".
    Zaczął bym od pomiaru ile ogólnie idzie z klemy przy wyłączonym
    zapłonie, zamkniętych drzwiach itp, po jakiejś minucie (usypiają się
    pewne podzespoły chwilę od zamknięcia jak mierzyłem w Lagunie II).
    Potem podał na forum ile wyszło, co to za auto/silnik i może się
    znajdzie do porównania, albo ktoś ma takie plus cęgi i może zmierzyć.

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2019-01-02 15:27:02
    Od: karol <k...@g...com>