  • 1. Data: 2011-04-11 14:21:39
    Temat: czy mi taka felga spasuje może ktos wie ... Citroen C3
    Od: zorby <z...@u...onet.pl>

    witam mam założone teraz felgi fabrycznie 14 cali ET24 4x108, a chce
    sobie dokupic jeszcze komplet rozstaw srub ten sam jedynie co to maja ET
    18, beda pasowac czy to za duza róznica w tym ET ??

    pozdrawiam Rafal

  • 2. Data: 2011-04-11 14:26:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin zorby

    > witam mam założone teraz felgi fabrycznie 14 cali ET24 4x108, a chce
    > sobie dokupic jeszcze komplet rozstaw srub ten sam jedynie co to maja ET
    > 18, beda pasowac czy to za duza róznica w tym ET ??

    Różnica w ET nie jest duża, ale jaka szerokość obu felg? To też istotny
    parametr.

  • 3. Data: 2011-04-11 15:10:10
    Od: zorby <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-11 14:26, to pisze:
    > begin zorby

    > Różnica w ET nie jest duża, ale jaka szerokość obu felg? To też istotny
    > parametr.

    opony tam są założone 165x70x14

  • 4. Data: 2011-04-11 15:32:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin zorby

    > opony tam są założone 165x70x14

    Chodzi o szerokość felgi, nie opony...

  • 5. Data: 2011-04-11 15:59:29
    Od: koziel <k...@w...pl>

    to maja byc 14 czy 15"? Mam komplet ladnymch alu jakbys sie
    interesowal - jednosezonowe. i do C3 wejda bez problemu;-)

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2011-04-11 20:43:47
    Od: zorby <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-11 15:32, to pisze: