  • 1. Data: 2011-04-11 10:49:56
    Temat: Cena 1 m2 garażu ?.
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Czy ktoś może wie, ile średnio konszuje 1 m2 budowanego garażu w dużym
    mieście.
    W tym wypadku konkretnie chodzi o Łódź.

    Pozdrawiam
    WW

  • 2. Data: 2011-04-11 13:00:22
    Temat: Re: Cena 1 m2 garażu ?.
    Od: alex <o...@w...pl>

    W dniu 2011-04-11 10:49, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Czy ktoś może wie, ile średnio konszuje 1 m2 budowanego garażu w dużym
    > mieście.
    > W tym wypadku konkretnie chodzi o Łódź.

    w Krakowie 2tys w górę w zależności od lokalizacji

    http://allegro.pl/polska-lodzkie-20840?order=t

  • 3. Data: 2011-04-11 14:20:26
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > w Krakowie 2tys w górę w zależności od lokalizacji
    >

    > http://allegro.pl/polska-lodzkie-20840?order=t

    Ja zrozumiałem, że on pyta o koszty budowy, nie zakupu. Ale kto wie ;)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 4. Data: 2011-04-11 16:04:43
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-04-11 14:20, =Marcos= pisze:

    > Ja zrozumiałem, że on pyta o koszty budowy, nie zakupu. Ale kto wie ;)

    Oczywiście, że budowy.
    Przepraszam, jeśli to nie było zrozumiałe .

    Pozdrawiam
    WW