    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Subject: czy są legalne led H4?
    Date: Mon, 17 Oct 2016 14:16:58 +0200

    witam

    Chciałbym mieć mocniejsze światła mijania. (plastikowe klosze, xsara
    picasso). miałem kiedyś żarówki ( w innych autach) plus 30%, plus 100%,
    ale w czasie użytkowania okazywało się, że to plus ileś procent,
    określało dodatkowe wydatki, a nie dodatkową porcje światła. wszystkie
    "wynalazki" niezależnie od producenta przepalały się szybko. Zwykłe
    żarówki h4 działają latami.
    Już prawie kupiłem Xsenony Zenony, ale dowiedziałem się że oślepiają,
    można za nie dostać mandat i zaproszenie do diagnosty, więc
    zrezygnowałem. o ile wiem do starego picasso nie było lamp, kloszy na
    xenony. Teraz widziałem test żarówek diodowych philipsa. Oczywiście
    redaktor skupia się na łatwości wkładania żarówki do obudowy, ledwie
    wspominając że w emitowanej wiązce nie widać lini odcięcia.... a
    homologacja to co?
    Tak więc pytam Was, czy są już "żarówki" typu H4, ledowe, xsenonowe, w
    każdym razie dające więcej światła niż klasyczne żarówki?
    ToMasz