  • 11. Data: 2011-10-18 21:54:59
    Temat: Re: czy ta pozycja jest prawidlowa???
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-18 22:28, zefir pisze:
    > Widzę, że te staruszki wbiegające przed motocykle to jakaś plaga, nawet
    > na torach wyścigowych pchają się pod koła. Ale za to jak sprytnie, żadna
    > nie dała się przyłapać w kadrze.

    Rzeczywiscie szkoda ze zadna nie wpadla, odrzut bylby znacznie lepszy
    przy powiedzmy 100 czy 200 km/h i kto wie gdzie taka stara slepa krowa
    by wyladowala. W sumie mozna by bylo zrobic wstep wolny mocherom na tor
    chocby w Pozen i troche przetrzebic stare dewoty ale wtedy Radio Ma_Ryja
    by stracilo i duchowa kleska w narodzie gotowa (pomijajac kieszen
    Rydzyka) natomiast ZUS by sie ucieszyl wiec symetria zachowana i jest OK.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 12. Data: 2011-10-19 07:47:51
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-18 23:54, marider pisze:

> [...]
    > by stracilo i duchowa kleska w narodzie gotowa (pomijajac kieszen
    > Rydzyka) natomiast ZUS by sie ucieszyl wiec symetria zachowana i jest OK.

    Rozumiem, że próbujesz być zabawny, jednak lepiej zamilknij.
    Istnieje szansa, że Ty też kiedyś będziesz stary, nie będziesz bez końca
    miał 20 lat.

  • 13. Data: 2011-10-19 19:17:10
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Rozumiem, że próbujesz być zabawny, jednak lepiej zamilknij.
    > Istnieje szansa, że Ty też kiedyś będziesz stary, nie będziesz bez końca
    > miał 20 lat.

    Drogi Marcinie myślę, że Twoja gwałtowna reakcja jest nie na miejscu.
    Ostatnio temat starszych pan pod kołami motocykli jest dość mocno
    eksploatowany przez wiele osób ;)

    --
    _______
    Songoku

  • 14. Data: 2011-10-19 23:29:36
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-19 09:47, Marcin N pisze:
    > Rozumiem, że próbujesz być zabawny, jednak lepiej zamilknij.
    > Istnieje szansa, że Ty też kiedyś będziesz stary, nie będziesz bez końca
    > miał 20 lat.

    Mam wiecej niz 3 dychy na karku ale rzeczywiscie moge nie dozyc nawet
    40tki jak beda mi sie pod kola slepe babcie sypac. Mam cicha nadzieje ze
    to byla pierwsza i ostatnia bo szkod i tak narobila od cholery.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 15. Data: 2011-10-19 23:33:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-19, marider <2...@g...pl> wrote:

    > Mam wiecej niz 3 dychy na karku ale rzeczywiscie moge nie dozyc nawet
    > 40tki jak beda mi sie pod kola slepe babcie sypac. Mam cicha nadzieje ze
    > to byla pierwsza i ostatnia bo szkod i tak narobila od cholery.

    Moze warto pare zlotych zainwestowac w doszkolenie w omijaniu przeszkod
    i hamowaniu? Bo nas np. w CSP uczyli najazdu na babe.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2011-10-20 06:36:45
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    AZ <a...@g...com> napisala rzekomo

    > Moze warto pare zlotych zainwestowac w doszkolenie w omijaniu przeszkod
    > i hamowaniu? Bo nas np. w CSP uczyli najazdu na babe.

    Ale o co chodzi? Najechac to latwo, trudniej ominac.
    Chyba ze "baba" to jakas nazwa kodowa.

    --
    Jasio
    etz vfr