  • 11. Data: 2019-07-07 06:19:00
    Temat: Re: czyszczenie klimatyzacji
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 6 lipca 2019 12:43:10 UTC-5 użytkownik pueblo napisał:
> [...]
    > No i Wurth ma taki preparat, któru aplikuje się na parownik prze rurkę
    > odrowadzającą skroplone w parowniku powietrze pod samochód.
    > Dziś zapodałem tą metodą taką zwykłą piankę - 3 razy zapakowałem w
    > parownik i po prostu pozwoiłem piance poprawcować aż sama spłynęła pod
    > samochód. Akurat mam dobre podejście, bo z wnętrza samochodu - rozpinam
    > rurkę i mam parę cm do parownika.
    > Po czymś takim i wymianie filtra, smierdzi tym środkiem (wcześniej tylko
    > sporadycznie pojawiały się jakieś smrodki), ale już przechodzi. Wydaje mi
    > się, że klimatyzator szybciej zaczyna schładzać.

    Czy jak resztki wyplynely to byly brudne?

    Akurat ogladalem pare aut na szrocie i byly one 8-9letnie. parownik czysty.

    Za to kanaly wentylacyjne oklejone drobnym kurzem, pewnie tez zagrzybione.

  • 12. Data: 2019-07-07 10:30:52
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj , 07 lip 2019 w
    ps.com
    napisałeś/aś:

    > Czy jak resztki wyplynely to byly brudne?

    Nie powiem ci, nie sprawdzałem, nie byłbym w stanie tego stwierdzić po
    pół godzinie w tej wielkiej plamie na brudnej ulicy. Nie spodziewałbym
    się niewiadomo jakiego syfu, ale na pewno w jakimś stopniu
    zdezynfekowałem parownik.

    > Akurat ogladalem pare aut na szrocie i byly one 8-9letnie. parownik
    > czysty.

    No to ja nie mam dostępu wzrokowego do parownika.

    > Za to kanaly wentylacyjne oklejone drobnym kurzem, pewnie tez
    > zagrzybione.

    Ja to zrobiłem najbezpieczniej jak się da. Chciałem jeszcze na koniec
    wpuścić trochę przez kratki, ale pianka się skończyła.
    Następnym razem zrobię tak samo, tylko po pierwszym spłynięciu
    zaaplikuję znowu piankę na parownik i od razu włączę klimę, żeby
    powietrze przepchało tę piankę, póki nią jeszcze jest przez kanały do
    wylotów.
    Generalnie chciałem być maksymalnie ostrożny, bo czytałem, że w tym
    aucie ludzie sobie popsuli radia, głośniki taką pianką - podejrzewam,
    że czekali za długo i pianka się uwodniła.